czwartek, 23 lipca 2015

Lipcowe unikaty

Duma mnie rozpiera. Przeczytałam w tym miesiącu książki, oglądnęłam ciekawe filmy i dodaję coś nowego do unikatów - mix zdjęć z miesiąca. Pewnie zainspirował mnie Instagram. Widziałam u pewnych blogerek taki myk, że miały zestawienie. Teraz sama chcę coś takiego wprowadzić, wraz z rozpoczęciem wakacji, a właściwie pod koniec pierwszego miesiąca.

1. Książka

Bogactwo, bo w tym miesiącu będą aż dwie książki! Dla wyjaśnienia - Ilona Andrews to pseudonim artystyczny małżeństwa, które współtworzy powieści, czyli Ilona i Andrew. Są genialni!


Magia unosi - Ilona Andrews
Część szósta cyklu o Kate Daniels. Nie chcę za dużo się rozpisywać o tej części, bo wiem, że post czytają osoby, które wolą żyć w nieświadomości (siema Ela!). W każdym razie - ogólnie cała seria opowiada o przygodach Kate (płatnej zabójczyni) i Currana (Władcy Bestii), którzy mimo wielu sporów i kłótni współpracują ze sobą, a czasami rodzi się między nimi konkretna znajomość ^^
Książka z gatunku Urban Fantasy. Akcja dzieje się w Ameryce w Atlancie zmienionej po uderzeniu Magii.


Księżyc nad Rubieżą - Ilona Andrews
Kolejne dzieło małżeństwa. Tym razem drugi tom serii "Na krawędzi". W pierwszej części mieliśmy Rose i Declana, z Williamem jako przyjacielem (postać drugoplanowa), więc druga jest poświęcona właśnie jemu. Na swojej drodze spotyka Cerise, której pomaga z rodzinnym problemem. I jak można się spodziewać - coś się dzieje między nimi :D

2. Film

 





Pitch Perfect 1 i 2
Nie za bardzo wiedziałam w co się "pcham" jak włączyłam pierwszą część. Ale jestem ostatecznie absolutnie zachwycona! Polubiłam musicale, a ten wydaje mi się być szczególnie bliski, bo opowiada o grupie studentek. Nie przepadam jak jest aż tak duża grupa kobiet na pierwszym planie, lecz pozytywnie zaskoczyło mnie wszystko w filmie. Zarówno w pierwszej jak i drugiej części. Ciekawy dobór piosenek, niebanalny humor, piękne aktorki, świetne kadry i taka normalność w stosunkach między studentami, nic aż tak udziwnionego.

3. Piosenka



Nie wiem czemu, ale jakoś w tym miesiącu często włączam właśnie tę piosenkę. Kojarzy mi się ona z wypadem do klubu z Miśką, gdzie było karaoke i prowadzący ją śpiewał. W wakacje ogólnie wolę słuchać bardziej żywych, rytmicznych nut niż przymuł.

4. Ubranie


Będą buty, bo kupiłam botki na jesień! No po prostu jestem zakochana w nich. Są wygodne, mega wysokie, a do tego niedrogie, bo były na wyprzedaży w Stradivariusie :D Cieszę się, że Kraków sprzyja noszeniu takich botek, bo jest płasko, dobre chodniki i nie ma długich dystansów do przejścia. I co z tego, że będę wyższa od większości ludzi na roku ^^ Ok, w mieście też.


Rzecz numer dwa - kolejna koszulka z Othertees z Thorem! Cudowna! Tym razem zdecydowałam się na krój v-neck, więc będzie minimalny dekolt, nie pod samą szyję. Oczywiście zamówiłam czarną. I rozmiar M, więc testuję rozmiary. Avengers powoli się zbiera w mojej szafie :D

5. Strona internetowa


Hah, założyłam Instagrama, więc co innego jak nie ta strona? Polecam zaglądać do mnie - Dagna95 się zwę. Oryginalnie prawda?

6. Zdjęcie


Jak siostry, prawda? Spotkanie z Dominiką - byłą przyjaciółką z podstawówki. Pomyśleć, że tak długo już się znamy, a kontakt urwał sie w połowie gimnazjum.
Sukienki z Orsay.

7. Kosmetyk


Na ten miesiąc zestaw Biała Herbata z Avon - balsam do ciała, mgiełka i żel pod prysznic. Zapach jest cudowny, z balsamu jestem zadowolona, bo szybko się wchłania i pozostawia nogi (bo głównie je balsamuję) gładkie, a żel idealnie się pieni i skóra ładnie pachnie.

8. Biżuteria 



W ramach spóźnionego prezentu dostałam od dziewczyn figurkę Flasha (będzie w mixie) i zawieszkę z kolczykami w kształcie delikatnych złoto-srebrnych serduszek. Pasuje do mojego stylu, więc już wiem, że będę je często nosiła :)

9. Jedzenie



Czereśnie, dużo czereśni! Nasze drzewo owocowe bardzo w tym roku obrodziło, szpaki jakoś mniej rzucają się na nie i słońce pozwala im ładnie dojrzeć. Nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam prawie czarne czereśnie! Moja miłość. Prosto z drzewa najlepsze, a najlepiej stać na drabinie i jeść na bieżąco ^^

10. Sytuacja

Przede wszystkim byłam z Konradem na weselu jego kuzyna. Spore przeżycie dla mnie, bo w sumie nie znałam tam nikogo. Ale chyba nie byłam aż tak spięta i dobrze się bawiłam. Zdjęć konkretnych z zabawy - brak.
Kolejna rzecz, to praca w BP. Chciałam znaleźć pracę na wakacje i jakoś się udało. Mimo, że czasami bardzo mi się nie chce tam iść i stać te 12h, to wiem, że w domu bardzo bym się nudziła i bokami wychodziłyby mi seriale, książki, filmy. Więc - ładnie chodzę, uśmiecham się do klientów i odliczam godziny do końca. Byle do końca sierpnia.

Czas na mix, pierwszy, więc będzie co wspominać za rok:


Czereśnie | Zdjęcie z pop-artami z Marvela i DC - zaciesz jak zwykle | Pobudka po nocce o 12.00 - bezcenne ^^ | Plan na wrzesień - Rzym! | Ogrodzone borówki amerykańskie - kysz ptaszyska
Pocztówka z wizerunkiem Michael'a Jacksona z WB | Codzienna droga do pracy | Selfie z Donią | Pracownica BP z własną plakietką | Odpoczynek na tarasie - malowanie paznokci i Pepsi
Padnięty kot na krześle | Pocztówka z Portugalii | Kadr stołu z wesela - alko alko i soczki | Koszulka z Thorem | Nieżywy kot na balkonie
Odważna miniówka na spotkanie z dziewczynami | Figurka Flasha od babek ^^ | Coca-cola dla superbohatera | Codzienne pisanie dziennika przed snem - 12h pracy zaznaczone | Biżuteria od Eli, Adeli, Kingi i Itana
Selfie na Instagrama - moja piękna broda, ważne, że jedna :D | Książka i herbatka na wolne dni | Krzyżówka - moje imię w haśle, na boku jako trudne słowo | Parapet taki urozmaicony - lustro, listownik, kwiatki | Grafik - finally mój własny ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna