piątek, 19 kwietnia 2019

Święta wielkanocne

Czas świąteczny w tym roku zapowiada się naprawde cudownie. Pogoda w końcu dopisała, mam nadzieję, że utrzyma się przez cały weekend i kolejne dni przyszłego tygodnia. Najlepiej żeby temperatura już tylko rosła i nic nas nie zaskakiwało. Botki już umyłam, schowałam do szafy, płaszcze wyprane i w workach wiszą do kolejnefo sezonu.
Te święta przeżywam głębiej niż kiedykolwiek. Staram się uczestniczyć we wszystkim, dużo analizuje i myślę. Czuję, że wpływ na moje życie duchowe ma w bardzo dużej mierze Ojciec Szustak, którego słucham od kilku miesięcy. Cieszę się, że te święta będą dla mnie inne. Zapamiętam je. Ten rok w ogóle wydaje mi się szczególny i ważny w życiu, chociaż jeszcze tak wiele przede mną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna