środa, 4 stycznia 2023

Grudniowe unikaty

Film

Avatar 2 - byłam, widziałam, nie wyszłam zszokowana, ale zapłakana owszem. Na pewno lepsze wrażenia by były w 3D, ale nie na moje zmęczone, po całym dniu oczy. 

Piosenka

Łydka Grubasa - Rapapara

Ubranie

Suknia ślubna, zdobyła grudzień, chociaż była w ostatnich jego dniach.



Zdjęcie


Biżuteria

Obrączki ślubne, z fazą, proste, a w środku grawer - imię i data.



Sytuacja

Ślub i co tu więcej pisać.

Technologia

Nasz domek w końcu ma okna i w środku nie wieje! Są w pięknym kolorze winchester, nie obciążają kolorem domu, pasują do podbitki i konstrukcji tarasu.


Kosmetyk

Makijaż ślubny


Jedzenie

Słodki stół na naszym weselu był świetny, chociaż spróbowałam jednego z deserów dopiero na następny dzień po odebraniu pozostałości z wesela. Ale reszta smakowała gościom. Wyglądało to obłędnie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna