środa, 31 sierpnia 2011

Ostatni dzień wakacji

Przydałoby się coś napisać w tym szczególnym dniu. Wakacje minęły tak szybko. Za szybko. Przez dwa miesiące byczyłam się w domu przed komputerem, ale nie mogę uznać tego czasu za stracony. Poświęcałam się swojej książce. Jeszcze z 20-30 stron i ją skończę.
Siedząc tak bezczynnie na Gadu Gadu, natknęłam się na wiele osób i odnowiłam kontakty. Zawarłam przyjaźnie. Przewaga płci męskiej. Niektórzy bardzo inteligentni. Toczyłam z nimi naprawdę mądre rozmowy, na przykład o śmierci, o nadzwyczajnych problemach ludzi, nietypowych pasjach życiowych. To były jedne z najlepszych wakacji. Co do wyjazdu gdzieś, gdziekolwiek - podróżowałam przez 3 tygodnie czerwca (podróż opisana tutaj). Niesamowite przeżycia, piękne miejsca i niezapomniane chwile. Utrzymała mi się jeszcze opalenizna. Już nie tak brązowa, ale nadal ładna i przyjemna dla oka.
Wracając do wakacji. Przytyłam 1kg (dzięki Bogu nie widać), nie urosłam ani centymetra (-.-), włosy mam dłuższe. Stwierdziłam to po dokładnym zbadaniu zdjęć z czerwca.
Mmm to by było na tyle. 
Dziękuję za uwagę i wszystkie miłe komentarze ;)
Pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. jeszcze miesiąc i było by dobrze :DD
    jestem ciekawa tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taj, ja też chcę jeszcze chociaż miesiąc !
    I racja, mam nadzieję, że znajdę tego przyjaciela, najlepiej dosłownie przyjaciela, nie przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja nie chce do szkoły! ;/
    Dla mnie wakacje mogłyby trwać spokojnie jeszcze 10 miesięcy!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to też wyspałam się chyba za wszystkie czasy w
    te wakacje Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że wakacje udane - będzie co wspominać przez nadchodzący rok szkolny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś stokroć ciekawsze wakacje niż ja.
    Mi opalenizna utrzymuje się bardzo długo. Ogółem jestem trochę ciemniejszej karnacji i łatwiej przychodzi mi samo opalanie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę uwierzyć, że już jutro do szkoły! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie jeszcze nawet nie dotarło że jutro do szkoły:D

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda że wakacje nie trwają 3 miechy;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego powrotu do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna