wtorek, 2 grudnia 2014

Listopadowe unikaty

No to lecimy z kolejnym miesiącem. To już drugi w Krakowie, a ja czuję się coraz gorzej, bo przytłacza mnie Historia. Jutro kolokwium, żyję tym.

1. Książka




"Julia trzy tajemnice" Tahereh Mafi. Może ktoś kojarzy trylogię o Julii (Dotyk Julii, Sekret Julii, Dar Julii). Doszła 4. książka, która jest zbiorem trzech punktów widzenia głównych bohaterów: Warner, Adam i fragmenty z dziennika Julii. Przeczytałam bardzo szybko, bo książka nie jest jakoś mega długa, ale też uwielbiam Warnera, więc nie mogłam zbyt długo czekać, aby się przekonać co on sobie w tej swojej głowie wymyślił i jak się zachowuje "poza Julią".


2. Film


A tutaj film "Sędzia" z moim ukochanym Robertem Downey Jr. Gdybym miała czas, oglądnęłabym z nim każdy film, bez wyjątku. Jest to może trochę dramat, z nutką kryminału. Główny bohater przyjeżdża na pogrzeb matki do miasta, z którego wiele lat wcześniej uciekł, aby rozpocząć normalne życie w cywilizowanym świecie. Nie ma zbyt dobrych kontaktów z ojcem. Gdy ma wyjeżdżać okazuje się, że jego umiejętności prawnicze będą potrzebne ojcu (który jest sędzią sądowym z wieloletnim stażem), którego oskarża się o morderstwo.
Polecam, bo gra aktorska jest wyśmienita, fabuła także świetna i nie jest aż tak przewidywalny ;)

3. Piosenka


Jestem zakochana w każdej nucie, w każdym zaciągnięciu Kuby, w każdym geście chłopaków, w każdym uśmiechu.

4. Ubranie


Moja najnowsza koszulka z Othertees, jest niesamowita i świeci w ciemności. Taki piękny wzór, zakochana ^^

5. Strona Internetowa

- Chyba brak -

6. Zdjęcie/obrazek


Od pewnego czasu tapeta na ekranie blokady telefonu. Nie dość, że Doctor, to jeszcze Matt Smith, bo fez, bo muszka. Bo go uwielbiam i tylko pobieram/ściągam/zapisuję kolejne jego zdjęcia ;)

7. Kosmetyk
 

 Ostatnio zostałam konsultantką Avon, co było bardzo dziwne, i za mną już pierwsze zamówienie. I tak oto sprawiłam sobie lakier odżywczy, który nadaje perłowy odcień paznokciom i bardzo wygodnie się nakłada. Jedno krycie wystarcza, przy kolejnych paznokcie stają się coraz bardziej różowe. Kolor mnie przeraził na początku, bałam się, że będzie taki na paznokciach, ale na szczęście jest mega delikatny. Czekam na efekty, czy moje paznokcie rzeczywiście się zregenerują.

8. Biżuteria

- Chyba brak w tym miesiącu -

9. Jedzenie/przepis


Polecam wypróbować przepis tego pana, testowałam kilka razy, i za każdym wychodzi pyszny, pachnący i kolorowy. Robię go sobie w weekendy w domu i zabieram w słoiku do Krakowa, świetny pomysł na szybki obiad między zajęciami ;)

10. Sytuacja

 Oczywiście, że Disney on Ice. Jestem starsza, ale jaram się bardzo takimi rzeczami. Więcej opisane tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna