niedziela, 3 stycznia 2016

Tag podsumowanie 2015 roku

- dominujące uczucie na 2016 rok?
zaspokojenie
- co zrobiłaś po raz pierwszy w 2015 roku?
 odwiedziłam Rzym
- co zrobiłaś ponownie w 2015 roku po długiej przerwie?
zaczęłam jeździć autem, ostatni raz dłuższe trasy w 2013
- czego nie zrobiłaś w 2015 roku?
nie zakończyłam wyzwania filmowego i książkowego
- słowo roku?
miłość
- włosy dłuższe czy krótsze?
pozwoliłam odrosnąć krótkim włosom
- wydatki mniejsze czy większe?
większe
- wizyty w szpitalu?
nope
- miłość?
oczywiście
- osoba, do której dzwoniłaś najczęściej?
mama
- z kim spędzałaś najpiękniejsze chwile?
Konrad, Wojtek, Radek
- z kim spędziłaś najwięcej czasu?
Konrad
- piosenka roku?
pokochałam na nowo Linkin Park
- trzy rzeczy, z których równie dobrze mogłabyś zrezygnować?
alkohol, imprezy, kawa
- najpiękniejsze wydarzenie?
wesele u rodziny K.
- ulubione miejsce w sieci?
Pinterest
- 2015 jednym słowem?
Jedyny

1 komentarz:

  1. świetny pomysł na podsumowanie, taki nietypowy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna