niedziela, 30 kwietnia 2017

Happy day challenge #61

Ponieważ zbliża się koniec miesiąca, to czas na unikaty :)

1. Książka



Naznaczona - Inni 4

Aż wstyd przyznać, ale to pierwsza książka przeczytana w tym roku. Niestety, ale przez pracę licencjacką nie miałam czasu na cokolwiek innego niż tego związanego z prawem humanitarnym.
Jeśli chodzi o książkę - to czwarta część z serii Inni, która jest o zmiennoksztaltnych. Tak ogólnie mówiąc, bo to jak oni się dzielą jest dosyć zagmatwane.

2. Piosenka

"Jak poznałem Waszą matkę" nadal oglądam, a szkoda mi się z nimi rozstawać. Jednak jedna piosenka utkwi w pamięci i zawsze będę do niej wracać. Chociaż cover Aleksandra Rybaka bardziej zapadł mi w pamięć :)


3. Ubranie

---

4. Strona www

Praca licencjacka wniosła do mojej historii przeglądarki jedną ważną stronę - stronę Międzynarodowego Trybunału Karnego (ICC) i tak to jest, że zaczynając wpisywać "i" wyskakuje ICC zamiast Instagrama :)

5. Zdjęcie



6. Kosmetyk

Wszyscy wiedzą, że jestem patriotką, nawet zakupowo. I dlatego jestem wierna zawsze mojej kochanej, zaufanej Ziaji. Nic tak dobrze nie wpływa na moją skórę, jak właśnie kosmetyki tej firmy. Z żelów pod prysznic bardzo lubię owocowe wersje, zazwyczaj brałam poziomkę z żurawiną. A teraz wyszło coś jeszcze lepszego - jagoda i porzeczka. Plus skusiłam się na krem do rąk z liści winogron, bo mam już taki krem do twarzy :)



7. Biżuteria

Jedną z pamiątek z panieńskiego Kingi jest własnoręcznie robiona bransoletka, którą musiała sobie sprawić każda z dziewczyn. Takie elementy wspólne na imprezie :) Udało mi się tak skomponować kolory, że może nada się do jakichś stylizacji.



8. Jedzenie

W tym miesiącu na święta zrobiłam pierwszy raz kopiec kreta z przepisu, a nie z paczki. I był nieziemski!




9. Sytuacja

W kwietniu działo się dużo. Wspomniany wcześniej panieński, a co za tym idzie to także ślub Kingi. Zaczęłam też pracę w kawiarni, odbył się Spartan, na którym kibicowałam chłopakom. I ścięłam połowę włosów!

10. Technologia

Moim telefonem nadal rządzą gry, ale coraz bardziej wkręcam się w quizwanie i państwa miasta ^^

 Hurtownia sałatek owocowych | treningi chłopaków do Spartana | praca w Czekoladzie | nauka na kolokwium | opalanie na balkonie w spodniach :D | referat o Legii Cudzoziemskiej | przepyszna wołowina w sosie słodko kwaśnym! | turniej siatkówki 

Skittles! | Mazurek | wiosennie | koszyczek wielkanocny | Spartan Race | herbata u rodziców | krótkie włosy - wersja prostowana | nowe włosy - wersja 'spanie w mokrych'


Kropka śpi na grzejniku | How I met your mother | kąpiel w wannie ^^ | snapchat - mądry królik | snapchat - słodki królik | wiedza ze studiów przydaje się w quizwaniu | powrót zimy ;c | koci grzbiet | oglądamy zawartość listu z Kropką | koniec pracy licencjackiej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna