niedziela, 21 stycznia 2018

Dzień Babci i Dziadka

Dzisiaj Dzień Babci, a jutro Dzień Dziadka. Ja już do swoich zadzwoniłam, ponieważ nie miałam możliwości spotkać ich osobiście. Tydzień temu wręczyliśmy z bratem małe podarunki, życzenia dzisiaj telefonicznie.
Po obejrzeniu filmiku Reżysera Życia, uświadomiłam sobie jak wielkie mam szczęście. Mam wszystkie babcie i dziadków. Przecież tak wiele osób, nawet w moim mieszkaniu, straciło już prawie wszystkich dziadków, została jedna osoba. Ja mam obie pary, zdrowe, szczęśliwe z całym gronem wnuków. Jedni mieszkają dom obok moich rodziców, więc odwiedzam je zawsze na co najmniej godzinę w weekend kiedy przyjeżdżam do domu. Drudzy są w rodzinnej miejscowości mojej mamy, więc spotykamy się kilka razy do roku, około 6, na urodziny.
To takie szczęście, w końcu kto nie kocha nas bardziej bezgranicznie niż rodzice i dziadkowie właśnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna