wtorek, 4 stycznia 2022

Paznokciowy rok 2021

Miałam twarde postanowienie na początku 2021 roku, że będę robić zdjęcia każdemu kolorowi paznokci, jakie miałam. Udało się! Dzięki temu mogę zobaczyć co u mnie przeważa, a z czym w ogóle mi nie po drodze. Jak widać - najczęściej stawiałam na kolory cieliste, jasne, rzadziej na coś wyzywającego typu fiolet. Lubiłam odcienie czerwieni, jeden z moich ulubionych to ceglasty i bordo. Starałam się utrzymywać długie paznokcie, ale nie zawsze warunki na to pozwalały. I mój kształt stały - owalny. Nie umiem spiłować do migdałka lub na kwadrat, z takim czuję się najlepiej. Rzadko stawiałam na matowe wykończenie i stemple, a myślę, że to błąd, powinnam częściej. W 2022 roku powtórzę to wyzwanie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna