środa, 12 stycznia 2022

Spotify wrapped

Każdemu, kto używa spotify, wyświetliło się w grudniu podsumowanie muzyczne roku 2021. No ja też mam swoje, to się dzielę!

Na jego koncercie byłam!


Przepiękna piosenka, od której mam dreszcze. Pierwszy raz usłyszałam ją w reklamie fundacji McDonalda.

Nie wiem czy dużo czy nie, ale sporo nabiłam podczas jazdy autem. Dojazdy 3h dziennie robią swoje.

I znowu ten Patrick.

Coś, czego się nie spodziewałam.

Dosyć rozmaicie.

Rock, rock, rock.

Mało, bo jednak skupiam się na muzyce w aucie, nie podcastach - dojeżdżam z kolegą.



Poszłabym na ich koncert ...


Coś starego, coś nowego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna