środa, 2 marca 2022

Jeszcze 300 dni

Ciężko w to uwierzyć, ale czasami mówię sobie to na głos i wtedy do mnie dociera. Za 300 dni bierzemy ślub! Decyzja o wyborze daty została podjęta dosyć spontanicznie przeze mnie i moją mamę. Jestem dogadana z J. tak, że on ogarnia tematy budowy domu, a ja tematy ślubu i wesela. Data została z nim uzgodniona i przez niego zatwierdzona, więc pobieramy się zaraz po świętach, 27 grudnia tego roku. Nigdy się nie spodziewałam, że będę brać ślub w zimie, ale ma to swoje zalety - nie będzie upałów, są dostępne sale i usługodawcy, goście będą mieć raczej wolne w pracy, klimat świąteczny jest mega rodzinny. Od miesiąca działam i załatwiam jak najwięcej rzeczy, żeby mieć potem wszystko gotowe i skupić się na budowie domu, która rusza początkiem lata.

O dziwo szybko poszło z salą. Wysłałam końcem stycznia zapytanie ofertowe do 4 lokali, wszyscy sprawnie odpisali w ciągu jednego dnia, wybrałam z mamą tę najbardziej odpowiednią, pojechałyśmy obejrzeć z bliska i w sumie w ciągu tygodnia było zarezerwowane. Potem równie szybko poszło z DJ, a dwa tygodnie potem miałam podpisaną umowę z fotografem oraz wizażystką. 

Ja, jak to ja, mam zrobiony z notatnika planner ślubny, który sama sobie wypisałam i rozplanowałam, więc jest mi łatwiej się poruszać po tematyce ślubnej. Idealnie się złożyło, że początkiem lutego w Bielsku-Białej organizowano Targi Ślubne w Hali Widowiskowej, także razem z mamą polowałyśmy na inspiracje i usługodawców.

Na razie wszystko idzie w dobrym kierunku, dosyć gładko i bez komplikacji, na pewno z czasem będę pisać więcej, chwalić się. Mój blog w tym roku zrobi się ślubno-budowlany, także będzie tu chyba dosyć różnorodnie.

Domyślam się, że dziwnie cieszyć się ślubem, jak za naszą granicą trwa wojna, ale nie chcę pisać o tym za bardzo tutaj. Już i tak w pracy mamy przez to spore zamieszanie, sytuacja jest dynamiczna, a każdy dostatecznie na bieżąco śledzi wydarzenia, żeby wyrobić sobie swoje zdanie. Nie lubię nakręcania, a społeczeństwo łatwo ulega wpływom stadnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna