poniedziałek, 7 marca 2022

Lutowe unikaty

Film

Sing 2 - na tę bajkę poszłam sama do kina, jakoś J. nie dawał się przekonać. Byłam chyba jedyną osobą, która nie przyszła do kina z dzieckiem, a sala była pełna. Bawiłam się świetnie, jak zwykle dobór piosenek znakomity. Żałuję, że nie było opcji z napisami, ale wiadomo - bajka dla dzieci. Dobrze, że piosenki puszczali w oryginale z oryginalnym dubingiem z Ameryki. Popłakałam się oczywiście raz, ale to na bajkach dla mnie standard. Soundtrack dodany na Spotify, więc oczywiście słucham w aucie.

Piosenka

Blackmore's Night - Waiting Just For You

Zdjęcie


Jedzenie

Najważniejsze święto lutego? Tłusty czwartek. Zjadłam 8 pączków!



Technologia

154 000 km przeskoczyło w Volvo. To już nasze 21 000 razem.


Sytuacja

Początkiem miesiąca pojechaliśmy na narty, dobrze było się poruszać tak inaczej. Poza tym odbiliśmy sobie walentynki koncertem Kaśki Sochackiej w BCK w Bielsku-Białej. Tak na spokojnie, bardzo.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna