wtorek, 24 maja 2022

Majowe unikaty

Film

Doctor Strange w multiwersum chaosu - to chyba jedna z najbardziej mrocznych i brutalnych produkcji Marvela. Kolejna część o Dr Strange'u traktująca o równoległych światach. Warto obejrzeć przed filmem serial Wanda i Vision, żeby wszystko ładnie połapać, chociaż ja nie widziałam i jakoś się zorientowałam w filmie.




Piosenka

Stefan - Hope (Eurowizja 2022 - Estonia)

Ubranie

Na urodziny od J. dostałam żółte czółenka z Ecco. Są z nubuku, więc boję się o nie bardzo pod kątem zabrudzenia, na razie miałam je raz w pracy. Potrzeba do nich bardzo pewnej i suchej pogody. 



Strona www

Projekt ślub w pełni, jestem aktualnie na etapie zamawiania zaproszeń, więc szperam i szperam w poszukiwaniu cytatów, sformułowań, odmieniam nazwiska i myślę nad układami.

Zdjęcie


Jedzenie

Ostatnio owsianka często gości z nami na szlakach i robię ją do pracy. Szybko, łatwo i smacznie.


Sytuacja

Odwiedziłam w końcu koleżankę z poprzedniej pracy, która dwa miesiące temu urodziła córeczkę. Plotki nadrobione! 


Poza tym w maju byliśmy cztery razy w górach - Klimczok, Magurka, Skrzyczne i Babia Góra. Jakoś nam to wyszło w weekendy!

Z Klimczoka

Na Magurce

Babia Góra

Skrzyczne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna