środa, 17 sierpnia 2022

Lipcowe unikaty

Film

Thor: Love and Thunder. Kto mnie zna, ten wie, że lubię filmy o superbohaterach, Marvela, Thora, a zwłaszcza Chrisa Hemswortha. Na czwartej części przygód nordyckiego boga bawiłam się świetnie, chociaż niektórym może wydawać się to film infantylny. 


Piosenka

Imagine Dragons - Sharks

Ubranie


Jakiś czas temu kupiłam dwie spódnice w niskiej cenie ze strony, którą od dawna obserwuję - Lucky Dots. Właśnie takich kolorów mi brakuje w szafie! I brakowało mi takiej długości spódnic.

Kosmetyki

Ostatnio zaczęłam zabieg olejowania włosów. Do swoich średnioporowatych stosuję olejek z pestek słodkich migdałów, upolowany w Biedronce. Dla mnie najwygodniejsza metoda, to mieszanie olejku z odżywką w miseczce, nakładanie maski na suche włosy, trzymanie pół godziny i potem mycie szamponem już pod prysznicem. Póki co robiłam to dobrze, bo włosy się nie przetłuszczały po zabiegu, a były ładnie błyszczące, gładkie i zdrowsze.

Zdjęcie


Jedzenie


Owsianki ostatnio rządzą jako drugie śniadanie do pracy.

Sytuacja

W tym miesiącu żyjemy tylko budową. Pierwsze zdjęcie jest z początku miesiąca, a drugie już 3 tygodnie później. Lecimy z tematem szybko, ten widok bardzo, bardzo cieszy! Buduje się nasze marzenie.



Technologia

Jeszcze wracając do włosów - polecam świetną szczotkę do włosów z włosiem dzika. To, jaka ona jest przyjemna na skórze głowy, to ciężko opisać. Widocznie wygłada włosy, nie szarpie, ni wyrywa i dodatkowo masuje skalp. Cudo!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna