czwartek, 10 listopada 2022

Październikowe unikaty

Film

Bilet do raju - komedia z udziałem Julii Roberts i George'a Clooneya. Małżeństwo po rozwodzie leci na Bali ratować córkę przed podjęciem najważniejszej decyzji życiowej. Lubimy chodzić na takie luźne filmy, na których można się zrelaksować, nie trzeba rozmyślać, a historia po prostu bawi, nie jest głupawa.

Piosenka

Dawid Podsiadło - Szarość i róż

Kosmetyk

W październiku byłam na próbnym makijażu ślubnym i fryzurze. W połączeniu z suknią ślubną powinno być pięknie.




Zdjęcie


Jedzenie

Nalewki na wesele dla gości rozlane, smakują testerom, oby goście byli zadowoleni. Wyszło nam 12 litrów pigwówki, więc cieszymy się bardzo, że nam się udała.


Sytuacja

Pod koniec października byliśmy na weselu u najstarszego brata J., mojego przyszłego szwagra. Nie raz będę to mówić - świetnie się złożyło, że miał dwa miesiące przed nami, bo mam jeszcze czas zmodyfikować kilka rzeczy, żeby na naszym było wszystko dobrze zaplanowane i przemyślane.

Co do domu - czekamy na okna, ale mamy już drzwi wejściowe do domu, tymczasowe na budowę.


Technologia

Mróz zawitał i już kilka razy w tym sezonie musiałam drapać, zdecydowanie nadchodzi moja nieulubiona pora roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna