piątek, 21 października 2016

Ciągle pada [...] a ja moknę
Przecież mnie tu zaraz szlag trafi. Nie dość, że pada lub leje, to jeszcze wieje wiatr i jest zimno.
Ktoś się zapomniał, że między latem, a zimą jest jeszcze piękna złota jesień. Nie widzę ni hu hu.
Pogoda jest taka, że o 8:00 nie widzę sensu wstawać na uczelnię, a na zajęciach cały czas chce mi się spać naprzemiennie z bólem głowy.
Ogólnie nastrój jest tylko na leżenie w łóżku i oglądanie filmów. Zaraz skończymy Avatara i trzeba będzie znaleźć inny pasjonujący serial :D
Rozwijam się kulinarnie i kupuję coraz więcej dań z paczki. Jestem w szoku. Co ta dorosłość robi z człowiekiem.

1 komentarz:

  1. Ej, ja sobie właśnie zdałam sprawę z tego, że już od ponad tygodnia w ogóle nie było nawet odrobiny słońca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna