piątek, 21 lipca 2017

Dostałam się na magisterkę!

Jak w tytule - dzisiaj dostałam wyniki rekrutacji i dostałam się na studia magisterskie. Kontynuuję naukę Bezpieczeństwa Narodowego na Uniwersytecie Jagiellońskim



I tak mija dzień za dniem wakacji. Pracuję większość czasu na popołudniowe zmiany od 14:30 do 22:30, więc dnia zostaje mi mało. Ni to posiedzieć do późna, ni to wstać wcześnie lub pospać długo. I obiad trzeba jeść o 13:00 lub wcale.
Nie dociera do mnie, że jestem po jednym etapie studiów i zaraz zaczynam magisterkę. Czuję się, jakbym nie miała pomysły na życie PO.
Cieszę się, bo udało mi się jakoś to wszystko ułożyć, żeby za tydzień wrócić do domu do rodziców chociaż na dwa dni. Tak długo ich nie widziałam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna