sobota, 1 lipca 2017

Powoli do przodu

Egzamin zdany V
Przeprowadzka zakończona powodzeniem V
Praca na BP V

Na razie wszystko idzie po mojej myśli. Przeprowadziłam się z jednej dzielnicy Krakowa do drugiej, na jego drugi koniec tak właściwie. Już oficjalnie mieszkam z chłopakami, mam bliżej do pracy i jakoś bardziej u nich czuję się jak u siebie, niż w poprzednim miejscu. Plus mam bliżej do wyjazdu na Zakopiankę ^^
Egzamin zdałam. Ten najważniejszy na tych studiach. Nie wszystkim się udało, czego bardzo mi szkoda :( Oceny mam wszystkie, praca zarejestrowana w sekretariacie, czekam tylko na opinię recenzenta. Teraz tylko się obronić, zarabiać i wyjechać na wakacje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna