wtorek, 28 czerwca 2022

Koncert Dawida Posiadło

W sobotę byłam na największym chyba koncercie w swoim życiu. Jakimś cudem pół roku temu kupiliśmy bilety na Dawida Podsiadło. Grał na Stadionie Śląskim w Chorzowie, który jest znany z genialnej akustyki. Stadion zapełniał się od 17:00, my zajęliśmy miejsca na trybunach o 19:00. O 20:30 zaśpiewał Rubens jako support, a główna gwiazda wieczoru zaczęła koncert o 21:30. To było niesamowite usłyszeć to wszystko na żywo, Dawid grał ponad 2,5 godziny, a ja cały ten czas zdzierałam gardło i skakałam na trybunie do rytmu muzyki. To, co działo się na scenie, na widowni, to była magia. Gościnnie wystąpił Ralph Kamiński z piosenką "Kosmiczne Energie", Daria Zawiałow i Vito Bambino do "I Ciebie też, bardzo" z Męskiego Grania 2021 oraz Artur Rojek do "Długość dźwięku samotność". Dawid zagrał też świeżo po premierze piosenkę "Post" i premierowo, jeszcze nie w eterze "Szarość i róż" z nowej trasy jesiennej.

To był najlepszy koncert na jakim byłam, w życiu tak dobrze się nie bawiłam. Z radości płakałam dwa razy, gardło miałam zdarte, uszy zatkane i nogi z waty, było cudownie! 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna