poniedziałek, 4 lipca 2022

3 lata temu ...

3 lata temu myślałam, że zawalił mi się świat, bo odwołali mi obronę magisterską dwa dni przed planowaną datą. Pozbawiona nadziei wysłałam CV i w dzień, który miał być obroną, poszłam na rozmowę kwalifikacyjną na staż do działu HR. Jak ja wtedy byłam nieszczęśliwa, nie wiedziałam co będzie dalej, gdzie zostać, co z Krakowem. Nie wiedziałam, że właśnie wtedy tego dnia, przez szklane drzwi salki rekrutacyjnej zobaczył mnie J. i od tamtego momentu robił podchody.

Przez ostatnie 3 lata wszystko zmieniło się u mnie tak bardzo, że ledwo pamiętam jak żyłam przed tym okresem. Dzisiaj, 3 lata po tej rozmowie, wbijamy łopatę i budujemy nasz wspólny dom z J. Dzisiaj, zaczynamy razem piękny, obszerny rozdział, a za niecałe 6 miesięcy kolejny gigantyczny, wielki krok we wspólną przyszłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna