poniedziałek, 29 czerwca 2015

Czerwcowe unikaty

Czas powoli podsumować czerwiec

Książka


Antologia, zbiór opowiadań z gatunku Urban Fantasy. Jestem co prawda w połowie, ale czytam z jednym zamachem praktycznie całe opowiadanie. Książka, z którą miałam w tym miesiącu najwięcej do czynienia, to ... 500 krzyżówek. Tak, zawsze i wszędzie. A tę antologię polecam, bo jak się nie spodoba jedno opowiadanie, to zawsze można skoczyć do innego. Dla każdego coś dobrego, do wyboru - do koloru.

Film


Po skończonym roku i napisanej (nie zaliczonej) sesji, czas na odpoczynek w autobusie. Padło na film "Kopciuszek". Naprawdę chciałam go oglądnąć, ale nie miałam na niego aż takiego parcia. A droga do domu  minęła mi szybko i przyjemnie. Klasyczna opowieść o biednym Kopciuszku. Nie jest tak zmieniona jak Królewna Śnieżka i Łowca czy Hansel i Gretel (Jaś i Małgosia). Klasyk w klasycznym wydaniu, a suknia pięknie błękitna (!).

Piosenka


Co prawda piosenka pochodzi z 7 sezonu, a ja dopiero skończyłam 2 sezon, ale znam soundtracki przez przyjaciela i jestem absolutnie zakochana w tej właśnie piosence.


Ubranie

Ponieważ idę na wesele za ... 2 tygodnie? to kupiłam sukienkę na tę okazję, bo serio - nie mam w szafie nic odpowiedniego. Wszystko takie typowo pod egzaminy, czarno-białe, nic wesołego, żywego, takiego weselnego. I tak oto wylądowałam w Peek & Cloppenburg, dorwałam sukienkę z Review. Piękna, jak będę miała jakieś ładne zdjęcia z wesela, to wstawię, póki co z przymierzalni.


Strona www

Co się dzieje ... Dagna zaczęła grać w karciankę. Znowu dowód na moje życie pod wpływem innych osób. Na początku byłam jak zwykle sceptycznie nastawiona, ale ostatecznie wkręciłam się bardzo-bardzo. Polecam. Dodatkowo kręci mnie fakt, że jest ona powiązana w WoWem, o którym wiem za mało (historia w sensie), a w hearthston'ie pojawiają sie postaci z tej gry i mogę trochę skumać o co chodzi.
Szukajcie mnie w znajomych: Dagna#2191


Zdjęcie

Chyba cała sesja z Adelą. Chociaż bardzo podoba mi się zdjęcie, które mam na profilowym na facebooku (ups?).


Kosmetyk

Moim sercem zawładnął kolor błękitny, więc nie obyło się bez wizyty na stoisku Golden Rose i kupna błękitnego lakieru do paznokci. Ponieważ mój aparat z telefonu robi złe zdjęcia, a swoich rąk na zdjęciach też nie lubię, biorę materiał od Katosu


Biżuteria

Miesiąc egzaminów, kolokwiów, wyglądania dobrze ogólnie. Musiała być stonowana biżuteria, kolory,m delikatne dodatki. Królowały dwa zestawy (kolczyki i zawieszka).


Różowawe perełki z Yves Rocher


Srebrne serduszka z Apartu

Jedzenie

Blee, brzydzę się sobą, ale w tym miesiącu króluje piwo. No ok, ogólnie alkohol. Bo tu urodziny, tu domówka, tu spotkanie z chłopakami, tu pożegnanie przed wakacjami. I pić trzeba, a przynajmniej wypada.


Sytuacja

Ojej ... a działo się sporo. Przede wszystkim spotkałam się z Weroniką, dziewczyną, z którą koresponduję listownie już od prawie dwóch lat. Niesamowite przeżycie, genialne spotkanie, wspaniała osoba.
Był też Grojkon, Grart i domówka, urodziny przyjaciela, sesja, wyprowadzanie z Krakowa i powrót do domu. Sporo. A teraz zaczęły się wakacje i Dagna nie ma co robić, bo pracy brak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna