środa, 30 marca 2016

Marcowe unikaty

1. Książka/film

Jak już wiadomo - Batman vs Superman, który opisywałam w poprzednim poście. Bardzo pokrótce.

Pisane szkarłatem - Anne Bishop


Sesja się skończyła, to zaczęłam czytać książki. Zaczęłam ją już dawno temu, ale utknęłam na początku. A jakoś ostatnio znowu po nią sięgnęłam, patrzyła tak tęsknie z półki naprzeciwko łóżka. No i Ela marudziła, że nie czytam :D Ogólnie - o zmiennokształtnych. Są boscy mężczyźni. Dodatkowy plus książki - bohaterowie nie są nastolatkami! To mnie bardzo odrzuca w książkach, bo bywają infantylne.

2. Piosenka

Nie jedna, ale 246. Stworzyłam sobie playlistę z piosenek, które mam zapisane w folderze zakładek youtube. Połączone w jedną listę, odtwarzaną randomowo, słuchają się genialnie. Podrzucam Wam linka, może się spodoba kilka kawałków: link.

3. Ubranie

Bluza UJ! Mamy wydziałowe. Są miękkie, wygodne, z wielkim kapturem i kangurkiem. A kolor też jest cudny, chyba pierwsza rzecz bordowa w mojej szafie :D


4. Strona www

Wróciłam do WOWa


5. Obrazek


Taka oto tapeta na telefonie od marca :)

6. Kosmetyk 

---

7. Biżuteria

---

8. Jedzenie

Mazurek upieczony na święta, tym razem nie na cieście kruchym, ale biszkopcie. Przekładany dżemem porzeczkowym, kremem czekoladowym do tortów i na wierzch kajmak.



9. Sytuacja

Jadę na Erasmusa! Do Wiednia do Akademii Wojskowej :D
Decyzja podjęta spontanicznie. Jeśli tylko nie zatrzyma mnie w Krakowie poprawka i obowiązkowe chodzenie na ćwiczenia, to cały semestr zimowy 2016/2017 spędzę w Austrii.
No i było cięcie na początku marca, ale co to w porównaniu z wymianą studencką.

10. Technologia 

---


Nowa wlepa od Iwo na laptopa | ciasteczka ryżowe | cięcie | Kropka kłębek ^^ | krówki Heineken :D | pizza z piekarnika! | wow - expimy | w Tardis z Elą - Whomanikon | tulipany na Dzień Kobiet od chłopaków z roku | kolacja na bogato, bo w domu | kolorowy obiad w Krakowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna