niedziela, 20 marca 2011

Dom

Dzisiejszy dzień spędziłam na przeglądaniu wnętrz domów i możliwych wystrojów.
Niektóre były tak piękne, że zachciałam mieć już własny dom i urządzić go sobie w sposób przytulny i wygodny. Lubię wystroje z kamienia i drewna.
Chociaż może wydawać się to dziecinne, ale zamiłowanie do amatorskiego projektowania domów wzięło mi się z gry Sims2. Zawsze lubiłam budować i wyposażać domy swoich simów. Brat zazwyczaj tworzył rodzinę, a ja tworzyłam przytulne gniazdko. Gdyby tak można było w rzeczywistości ... No, ale nie żyję w świecie gry i nie mam kodu na miliony złotych.
Od kilku lat mam w planach architekturę wnętrz. Zobaczymy co z tego wyniknie ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna