sobota, 12 marca 2011

Wymagania


Czytając książki dla nastolatek o ich problemach miłosnych, natknęłam się na książkę: "Taka sobie wróżka"

Opowieść o dziewczynie, którą rzucił chłopak dla jej starszej siostry. Przychodzi do niej wróżka, która nie uczyła się najlepiej w szkole i zachowywała się jak rozwydrzona nastolatka. Ma do spełnienia 3 jej życzenia. Dziewczyna życzy sobie księcia z bajki. Wróżka najpierw wysyła ją do bajki o Kopciuszku, potem wciela się w rolę Królweny śnieżki, aż w końcu ostatnim życzeniem jest chłopak - książe, który zabierze ją na bal na zakończenie roku szkolnego. Wróżka wysyła jej znajomego do średniowiecza, gdzie ma nauczyć się jak być księciem. Dziewczyna wyrusza mu na pomoc. Walczą razem z różnymi przeciwnościami losu (Smok, cyklop, Czarny Rycerz). Wtedy uświadamiają sobie, co do siebie czują i chociaż czas przeżyty w średniowieczu był trudny i męczący, cieszą się, że właśnie tutaj się w sobie zakochali.

Przez taki, a nie inny opis miłości w tej książce, strasznie sie rozmarzyłam i żądam nie wiadomo czego od drugiej połowy. Najlepiej żeby zachowywał się jak rycerz ..
Ale odnosząc się do zdjęcia zamieszczonego na początku posta... Disney sprawił, że mam strasznie duże wymagania co do chłopaków. Bo to oni mają się przecież o mnie starać, a nie na odwrót. Powinni być czarujący, inteligentni i mili dla mnie. W tych czasach trudno o taki ideał, ale watro żyć nadzieją.

Pasuje tutaj pewien cytat, na który natknęłam się na facebooku.
"Chciałabym być Twoją ulubioną dziewczyną, chciałabym byś myślał, że jestem powodem, dla którego żyjesz tutaj, na tym świecie i chciałabym, aby mój uśmiech był Twoim ulubionym rodzajem uśmiechu, a sposób w jaki się ubieram, najbardziej Ci się podobał. Chciałabym, abyś mnie nie pojmował, a jednak wiedział doskonale, jaka jestem. Chciałabym, byś trzymał mnie za rękę, kiedy jestem zdenerwowana i zła i chciałabym, abyś zawsze pamiętał jak wyglądałam, kiedy pierwszy raz Cie ujrzałam, ale przede wszystkim chciałabym, abyś mnie kochał, abyś mnie potrzebował i abyś wiedział, że kiedy mówię, że chce 2 kostki cukru, tak naprawdę mam na myśli 3 i chce, abyś beze mnie czuł się niekompletny i żeby beze mnie Twoje serce było złamane i abyś beze mnie spędził wszystkie noce bezsennie, abyś beze mnie nie mógł jeść i żeby myśl o mnie była ostatnią myślą przed Twoim snem ponieważ, tak naprawdę jesteś najlepsza rzeczą jaka mi się w życiu przytrafiła.."

1 komentarz:

  1. zgadzam sie w 100%
    za dużo wymagamy i chcemy.. ale marzenia są przepiękne ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna