poniedziałek, 6 lutego 2017

World of Warcraft

Zdałam sesję! Nie wierzę, że mam 3 tygodnie wolnego. Na szczęście laptop został dzisiaj przeczyszczony przez specjalistów i śmiga, więc będę mogła grać i pisać pracę licencjacką. Bo znowu wykupiłam abonament w WoWie i nołlajfię. WoW wprowadził aparaty do robienia selfie, dlatego bawiliśmy się we wspólne zdjęcia z Konradem i Grzesiem.
Przyjechałam do domu w ogóle wcześniej niż wszystkim zapowiadałam i zrobiłam rodzicom niespodziankę wpadając na niedzielni obiad. Nie ma to jak dom ^^ I w końcu wywiozłam z mieszkania w Krakowie wszystkie torby i walizki z przeprowadzki. Stało miesiąc, zrobiło się już bardziej przestrzennie.




I przegląd moich cudownych postaci dla zainteresowanych ^^








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna