niedziela, 31 grudnia 2017

Grudniowe unikaty

1. Film


8 grudnia była premiera drugiego sezonu The Crown, który podoba się mi i moim rodzicom. Pierwszy odcinek oglądałam sama, cztery kolejne z rodzicami, więc zostało mi jeszcze 5 i znowu tyle oczekiwania na sezon kolejny :( Ale jest cudowny, uwielbiam klimat The Crown i to, że dzięki niemu zainteresowałam się monarchią brytyjską.

2. Piosenka


Tak przy okazji w hołdzie George'owi w rocznicę śmierci. Uwielbiam całym sercem od dziecka

3. Ubranie


Konrad zaskakuje i robi niespodzianki, dostałam komplet bielizny termicznej, w której na razie chodzę jako ciuchach po domu. Taki o zestaw, w kolorach, które lubię nosić ^^

4. WWW

---

5. Zdjęcie


Kilka razy, chyba dwa, zdarzyło się w grudniu, że spadł śnieg. Akurat zawsze tyle go napadało, jak byłam u rodziców w domu i musiałam gdzieś jechać autem. Nie lubię odśnieżać.

6. Kosmetyk

Polowałam długo, w końcu trafiłam na świeżą dostawę do sklepu stacjonarnego. Po przetestowaniu, skorzystałam z darmowej dostawy ze sklepu online, więc zamówiłam kolejne buteleczki.
Mowa o zmywaczu do paznokci w gąbce. W Internecie można natknąć się na wiele  tutoriali, jak zrobić taką buteleczkę ze zmywaczem samej w domu, ale wolałam w ogóle to wypróbować czy działa i jak bardzo. Nie spodziewałam się, że zadziała tak rewelacyjnie! Na co dzień używam mocno napigmentowanych lakierów, bałam się, że osad zostanie w gąbce i będzie farbował skórki wokół paznokci. Gąbeczka starczyła na zmycie lakieru brązowego, granatowego, bordowego i jasnego różu. Dopiero przy kolejnej partii bordowego zaczęła odbarwić skórki. Ale i tak jestem pod wrażeniem. Producent zapewnia, że zmywacz nie wysusza dłoni, co rzeczywiście ma miejsce. Zazwyczaj po zmywaniu paznokci, chce się nałożyć grubą warstwę kremu, bo są takie suche. A tutaj - nic, normalnie.
Polecam z całego serca! W zużytej buteleczce będę potem próbowała zrobić sama taki zmywacz ;)



7. Biżuteria

---

8. Jedzenie


Dostałam przepis na sernik matcha, czyli sernik z koncentratem z zielonej herbaty. Tak, to ten zielony proszek. Sama nie wiem czy komuś z rodziny to podeszło, Iwo mówił, że za kwaśne, kuzyn, że za słodkie. Ale jestem z siebie  dumna, bo wyszło ^^

9. Sytuacja

Grudzień to kolejny po maju miesiąc urodzin i świąt u nas w rodzinie. Zaczynamy od urodzin dziadka ze strony mamy, potem urodziny Iwo, następnie mój kuzyn dwa dni przed Wigilią. I nadchodzą te wyczekiwane święta, więc kolejne rodzinne spotkania.
W tym roku Sylwestra spędzałam ze współlokatorami, urządziliśmy domówkę na 12 osób w mieszkaniu. Trochę stypa, bo mieszanka osób z różnych środowisk sprawiła, że zrobiło się mnóstwo grupek. Każda para w swoim zakresie. Chłopcy załamani, bo za wolno pili, ale oni to zawsze alkoholicy. Cieszę się, bo zjedli wszystko co przygotowałam.

10. Technologia

Odkryłam na nowo piękno gier w postaci quizów. Polecam grę Quiz House, którą stworzyli chłopaki z  Matura To Bzdura i ma mnóstwo ciekawych kategorii. Podobnie jak w Quizwaniu, można wyzywać znajomego, losować przeciwnika, ale również grać samemu.
Druga gra to jedna z odmian Logo Quiz, przy których zawsze dobrze się bawię ^^



Piękne Audi TT w kolorze czarnego matu |  rynek krakowski w południe | murlock maskotka na szybie | planner na styczeń 2018 | frytki belgijskie między zajęciami | babski wieczór z Elą | światełka dodające klimatu na parapecie | nowe lakiery z Golden Rose | przymiarki sukienek popołudniową porą w dzień wolny


Pierniki przygotowane do powieszenia na choince | pakowanie prezentów | pakowanie ciąg dalszy | selfie przed seminarium | w drodze do domu - moje góry! | ostre danie u Konrada w pracy | Tatry o świcie widoczne z okna w domu rodzinnym | ozdoby świąteczne na oknie w pokoju | choinka w salonie u rodziców

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna