czwartek, 22 września 2016

Wrzesień

Wiecie, że dzisiaj pierwszy dzień jesieni? Jest tak zimno od kilku dni, że chyba oszaleje. Po powrocie do domu wypijam litry herbaty, żeby pomóc sobie w ogrzaniu.
Taki niby miał byś super miesiąc, a w sumie połowę przesiedzialam w domu, a drugą na praktykach. To co prawda tylko kilka godzin dziennie, ale wstawanie o 7:00 codziennie jednak do mnie nie przemawia i czuje się zmęczona niewyspaniem. A niestety nie mam jak inni ludzie, że kawa jakkolwiek na mnie działa.
Do Krakowa także nie uda mi się wyjechać jeszcze we wrześniu, ale dopiero w październiku pojadę z rzeczami, bo mam lekarza w swoim mieście umowionego. A już tak bardzo teskno mi za Krakowem :c
Wakacje i dużo wolnego niby sprzyja czytaniu książek,  oglądaniu filmów, spacerom. Co ja robię w wolny dzień? Gram w Warcrafta...
Bezsens mnie dopada przez ten deszcz, ale jeszcze trochę i studia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna