sobota, 16 stycznia 2021

Google Maps timeline 2020

Google maps zrobiło dla lokalnych przewodników podsumowanie roku 2020. Niby 2020 to rok pandemii i kwarantanny, ale chyba sporo udało mi się pojeździć i chodzić.


Odwiedziłam 3 kraje - byłam w Austrii na nartach w marcu, przejeżdżałam wtedy przez Czechy i jadłam tam obiad, a Słowacja to wypad do Tatralandii w lipcu.


Spędziłam sporo czasu na zakupach, w maju na chwilę otworzyli sklepy, potem przy okazji wakacji i zakupów na wyjazd.
Mimo pandemii jedliśmy też w restauracjach - tu akurat luty fajnie nam minął w dobrych knajpach, a między lockdownami - dużo restauracji w Trójmieście i wrzesień jakoś tak rocznicowo.


Znowu podróże, tym razem jakim środkiem transportu. Pozamykali nas w domach, więc sporo chodziliśmy na długie spacery z J., po górach. Samochodem dojeżdżałam jak zwykle albo do pracy, albo kursowałam między swoim domem a J., dlatego podróże autem w normie.

Jeśli chodzi o transport publiczny, tylko październik się wyróżnia, ponieważ jechałam pociągiem do Warszawy, a w sierpniu korzystaliśmy z transportu publicznego w Trójmieście.




36% okrążenia dookoła świata to całkiem fajna liczba. Rok 2020 nie był aż tak bardzo stracony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna