wtorek, 5 stycznia 2021

Podsumowanie roku 2020

Jak można podsumować rok 2020, który dla wszystkich był najgorszym? Ale tradycja tradycją i jak co roku podsumowuję ostatnie 12 miesięcy. Niektórzy w żartach zaznaczają klamrą kilka miesięcy, lub cały rok, i piszą PANDEMIA, jednak u mnie nie było tak tragicznie pod kątem aktywności.

Styczeń

Już dzień po Nowym Roku pojechaliśmy z J. na narty. Zjechałam pierwszy raz od 10 lat! Na Trzech Króli wykupiliśmy marcowy wyjazd do Austrii na narty. Czekało mnie też ostatnie zdawanie przedmiotów na studiach.

Luty

Przeżyliśmy swoje pierwsze walentynki z J., a koniec lutego to karnawałowa impreza firmowa. 

Marzec

Austria i narty z moimi rodzicami. Po powrocie do Polski zastał nas chaos i ogólna panika narodowa, wprowadzona została pandemia. Nie chodziłam do pracy, więc malowałam obraz po numerach i czytałam Sagę o Wiedźminie. W marcu była na tyle ładna pogoda, że wybraliśmy się na rower, rozpoczynając sezon.

Kwiecień

Była Wielkanoc, a poza tym zrobiliśmy ognisko w lesie z rodzicami - jedliśmy kiełbaski. Dużo spacerowałam po lesie i grałam w World of Warcraft, ponieważ nadal nie wróciłam do pracy. Kupując jedną roślinę do pokoju rozpoczęłam swoją zajawkę na zielone kolory w pokoju.

Maj

W maju obchodziłam 25 urodziny. Byliśmy z J. na Stożku i w Parku Gródek w Jaworznie. Znajomi odwołali wesele i przełożyli na jesień. Dostałam od taty drewnianą szkatułkę mechaniczną do samodzielnego składania i swojego pierwszego storczyka. Jak otworzyli sklepy, to wybrałam się w re pędy do Etam. Jedliśmy same dobre rzeczy na Food Truckach w Kozach. Robiliśmy własne burgery w domu, odwiedziłam z mamą dziadków w ramach Dnia Matki - wtedy ostatni raz widziałam się z dziadkiem. Rodzice postawili szklarnię w ogrodzie, pomagałam tacie ją składać. Pierwszy raz jechałam na rowerze elektrycznym.

Czerwiec

Udało się spełnić jeden z planów i wyjechaliśmy na weekend w Bieszczady. Cała Polska zwariowała na punkcie Hot 16 challenge. Po skończeniu Wiedźmina wzięłam się za serię o Anii z Zielonego Wzgórza. Kupiłam swoją pierwszą Infinity dress. Zdecydowałam się na delikatne ścięcie włosów z cieniowaniem. Dużo plażowaliśmy nad jeziorami. W końcu wróciłam do pracy po długiej przerwie. 

Lipiec

Minął mi rok pracy w HR. Obroniłam tytuł magistra na 5 - zdalnie. Byłam w Krakowie u Eli, wydrukowałam i oprawiłam pracę magisterską oraz zrobiłam obowiązkowe zdjęcia pod Collegium Novum UJ. Piekłam Bezę Pavlova bez okazji, byliśmy na sushi i robiliśmy burgery z czarnych bułek. 

Sierpień

Wyjście na Błatnią z rodzicami J. Drugi tydzień sierpnia spędziliśmy w Trójmieście, biorąc ze sobą rowery. Otworzyli ponownie kina w galeriach. Zwiedzaliśmy Malbork. Czytałam Ballady i Romanse ojca Adama Szustaka. 

Wrzesień

Podjęłam wyzwanie 10 zdjęć z podróży. Mój blog obchodził 10 lat. Pożegnałam dziadka - ojca mojej mamy. Uczestniczyłam w panieńskim i następnie ślubie znajomych od strony J. Pływałam na kajakach, mieliśmy pierwszą rocznicę i byliśmy w sprawach zawodowych w Warszawie jeden dzień. Sprzedałam swój rower, a w imieniu brata - jego stare auto.

Październik

Wyjście na Wielką Raczę i samotna wyprawa do Warszawy Pendolino. Drugie wesele tej jesieni - tym razem mojego współlokatora z czasów studiów.

Listopad

Zdobyliśmy Pilsko i minął nam rok członkostwa w Cinema City Unlimited. Spontanicznie wybraliśmy się na Zakrzówek pewnej jesiennej niedzieli. Zaczęłam kupować prezenty świąteczne miesiąc wcześniej, co było super posunięciem. Zaczęliśmy szukać projektu wymarzonego domku.

Grudzień

Jak co roku na blogu pojawił się Blogmas. Ponownie brałam udział w Szlachetnej Paczce. Ubierałam choinkę w pracy. Dość mocno ścięłam włosy. Sylwester spędziliśmy w domku w górach ze znajomymi.


Tag podsumowanie roku

Dominujące uczucie na 2021 rok - oczekiwanie

Co zrobiłaś po raz pierwszy w 2020 roku - jazda pendolino

Co zrobiłaś ponownie w 2020 roku po długiej przerwie - po 10 latach stanęłam ponownie na nartach

Czego nie zrobiłaś w 2020 roku - nie usamodzielniłam się

Słowo roku - praca

Włosy dłuższe czy krótsze - dłuższe, ale pod koniec roku krótkie

Wydatki mniejsze czy większe - mniejsze

Miłość - od roku ta sama, rozwijająca się z każdym miesiącem

Osoba, do której dzwoniłaś najczęściej - J.

Z kim spędzałaś najpiękniejsze chwile - J.

Z kim spędziłaś najwięcej czasu - rodzice

Piosenka roku - Times like This

Najpiękniejsze wydarzenie - ślub przyjaciela ze studiów

Ulubione miejsce w sieci - Langusta na palmie

2020 jednym słowem - próba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna