piątek, 7 października 2011

Brzydko

Bonjour
Zaczyna się weekend. Szkoda tylko, że złą pogodą. Pada, a miały być dzisiaj zdjęcia klasowe na dziedzińcu. Przeniesione na kiedyś tam. Na domiar tego, w drodze do szkoły "rozdwoił" mi się parasol. Wylądował w głębokim koszu w naszej szatni. To chyba wina wiatru. 
W tym tygodniu mnóstwo kartkówek i kilka sprawdzianów. Ach i moje odpowiedzi z biologii dwie lekcje pod rząd.
We wtorek skorzystałam z dobrej pogody i odrobiny wolnego czasu. Wybrałam się na spacer z aparatem. Lustrzanka niestety była nieposłuszna i byłam zmuszona robić zdjęcia cyfrówką. Jestem z niej dumna. 
Dzisiaj tak króciutko, bo zimno mi i mam kilka ambitnych planów. Jutro postaram się napisać coś bardzo, ale to bardzo, ciekawego. Chyba, że Ktoś/Coś popsuje mi humor, to się będę użalała. 
Pozdrawiam ;* Miłego weekendu :)

Z tą piosenką wiążę wiele wspomnień. Miłe i te mniej ...

 
 

20 komentarzy:

  1. Fajna piosenka!a zdjęcie zegarka kojarzy mi się z...Alicją w krainie czarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie zegarka jest świetne. Jesień kojarzy się przecież z przemijaniem, nieubłagalnością płynącego czasu.
    Pamiętam, że kiedy byłam mała i szłam z parasolem na wielkim wietrze do zostałam zepchnięta przez niego do rowu, hahah.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie! <3 Pogoda rzeczywiście nieładna. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. No, cóż, taki nastrój, że musiałam się rozpisać. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. trudno było uchwycić tego bączka? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ty masz ten zegarek na tym foto? Genialna fotka!

    Pozdrawia Kamila!

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia blog także. polecam się na przyszłość i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam masakrycznie dużo nauki ;<
    Świetne to zdj z budzikiem<3

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcie z budzikiem jest cudowne :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe z tym zegarkiem :)
    Ach ta pogoda.. ale takie uroki jesieni :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza drugie i trzecie : ) Co do pogody... Mam nadzieję, że jeszcze zdążymy się nacieszyć słoneczną, ciepłą i kolorową jesienią... Oby. Nightwish! <3 Genialny zespół, kochana piosenka : )

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też jest okropnie zimno :<
    zdjęcia i piosenka są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No niestety jesień się już zaczęła i chyba już cieplej nie będzie aż do wiosny :(
    Zegarek fajnie wyszedł ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjeciez budzikiem jest swietne!! btw przydal by mi sie taki!

    OdpowiedzUsuń
  15. hi. thanks for visited my site. i really appreciate it. nice day.

    OdpowiedzUsuń
  16. thanks for click 'like' my drum course. i was followed you on facebook. please follow back (yongki alexander), regards.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna