poniedziałek, 31 października 2011

Zlepek


Dzień dobry.
Dzisiaj przygotowałam dla Was zbiór zdjęć. Różnotematyczne. Przeglądałam każdy z folderów zdjęciowych na komputerze i wybrałam najlepsze. Jutro może napiszę coś więcej o zbiórce, na którą lecę za jakiś czas, i jutrzejszym święcie zmarłych.
Pozdrawiam i miłego dnia :) ;*
Ach i znowu ta sama prośba: Głosy u Dawida :) No muszę Was jeszcze trochę pomęczyć ^^
_______
Nie udało mi się dojechać na zbiórkę. Zrobiłam sobie wycieczkę autobusem w obie strony. MZK postanowił spóźnić się o pół godziny i zrujnował moje plany. No cóż, w takim razie cały dom wolny i trochę wolności. Wieża na fulla i zaczynam robić brzuszki.

 
 
 

43 komentarze:

  1. zgadzam się z Nik :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza przedostatnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te zdjęcia ;d
    dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ślimak wymiata ;D

    chociaż osobiście najbardziej podoba mi się to pasmo tych kolorów na drewnie ^^

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. maaaalinki<3 ;)) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze cztery zdjęcia są świetne! Reszta też byłaby super, gdybyś tylko je troszkę "podrasowała" jakimś programem do obróbki (wybacz, nie znam się na tej całej terminologii dotyczącej fotografii ;)). Są bardzo ładne...ale takie bez (nie wiem jak to nazwać) blasku?

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę śliczne zdjęcia:) A to ze słuchawką i nutkami jest bardzo pomysłowo zrobione^^. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)
    Najbardziej podoba mi się to z malinami. Uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. malinyyyy < 333 zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne są :D
    Ja tez ostatnio przeglądałam foldery ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia :D

    Obserwuje + zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę się poczęstować malinką? :D

    __________________
    zapraszam do mnie : panna-klaudia.blogspot.com
    - wymieniam się komentarzami & obserwacjami! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę,że nie tylko ja interesuję się fotografią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm malinki ! : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Happy Halloween!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :)
    MMM. malinki
    a zdjęcie z tęczą - boskie ! ^^
    ehh .te autobusy ;|

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia. jakim aparatem robisz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia, robisz je lustrzanką ?

    Zapraszam do mnie : szare-drzewo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie zdjęcia piękne, ale te maliny są bajeczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. O MATKO MALINY <33333 :D I jak udalo Ci sie zrobic zdjecie teczy?! :p

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia kochana :) Widze,że nie ma to jak komunikacja miejska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję i nmzc ^^
    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię tą piosenkę, ale słucham jej w wykonaniu Shaw Blades. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, naprawdę te zdjęcia robisz cyfrówką ?
    Dodaje się do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. zrobiłaś mi ochotę na maliny. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie chce nic mówić , ale narobiłaś mi ochoty na maliny :) i co ja mam teraz zrobić :D ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Brzuszki?
    To zamiast kwiatów pokaż nam swój sześciopak ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna