sobota, 22 października 2011

Pan Rozbrojnik

Dzień dobry.
Skończyłam sprzątać pokój. Właśnie rośnie ciasto, z którego za jakiś czas zrobię malutkie rogaliki. Zrobiłam tak jak sobie postanowiłam, czyli spałam do 10.00. Obudziła mnie oczywiście miaucząca pod moimi drzwiami Kropka, ale wybaczam jej to. 
Jest piękna pogoda, szkoda tylko, że temperatura wynosi tylko 7 stopni ... 
Ostatnio sprawiłam sobie prezent (Co nie zdarza mi się tak często) w postaci bransoletki z Glitter`a. Udany zakup. 
Co do tematu posta ... Po prostu posłuchajcie:

Uciekam już. Mam do przeczytania jeszcze kilka artykułów "Twojego Stylu". Do zobaczenia ;*
Poniżej zdjęcie wspominana bransoletka - popękane szkło.



22 komentarze:

  1. U mnie pięknej pogody nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka! :) Mmm rogaliczki to bym wsunęła! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc nie lubię kukulskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, rogalik :)
    ładna ta bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna bransoletka, ale wole delikatniejsze ;)

    fajnie tu, zapraszam do mnie. jestem nowa :*:* dodamy?!?!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna bransoletka :D
    obserwuje i zapraszam do mnie,

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje rogaliki muszą być przepyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie na konkurs fotograficzny! . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna bransoletka. U mnie temp. dzisiaj wynosiła 10 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa, ale od przeczytania o rogalikach nie potrafię myśleć o niczym innym jak o głodzie.
    Ładnie tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę wyspania... :) -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bransoletka ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna