niedziela, 9 października 2011

Kominkowo

Pochwalony
Nawet nie wiecie jak mi miło, gdy widzę , jak wiele osób czyta i komentuje moje posty. Ciesze się, że kogoś to interesuje. Jesteście wspaniałe ;* Dziękuję za rady co do kataru, na razie zażywam Sudafed, który podobno pomaga (A przynajmniej mojemu bratu pomógł). Dzisiaj nic szczególnego chyba nie napiszę, bo mam masę nauki i jakoś nie mam głowy na twórcze notki. W następnym tygodniu za to, przygotuję dla Was post z moim pokojem. Już od dłuższego czasu przygotowuję zdjęcia, staram się nie "odgapiać" pomysłów na notki od innych.
Miłej niedzieli ;* Do kiedyś tam ;)


Zaczynamy palić w kominku. Po domu roznosi się rozkoszne ciepło. Zaczyna się zima. Nie ma co.

24 komentarze:

  1. Ja nie mam kominka ale u mnie wczoraj rodzice też palili w piecu :D Było aż za gorąco :PP
    Zdrowiej!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny kominek! Jak miło usiąść przy takim w zimny jesienny wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham siedzieć przy kominku. mm...♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bu u mnie nie ma kominka ;(
    jak pojade do dziadkow to bd sobie siedzila z ksiazka,
    zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. heh, mnie tez juz zaczynaja denerwowac , ;q
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny! szkoda, że nie mam takiego w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię wygrzewać się przy kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo super kominek!
    Ja chciałabym mieć,ale nie mam miejsca w domu :(
    Co do kataru to ja żadnych leków nie zużywam,chyba że mama mi karze i katar przechodzi sam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham siedzieć wieczorami przy kominku... Mimo że sama go nie mam . Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że ja nie mam takiego kominka ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała kominek :):):) Możesz mi powiedzieć jak wrzucasz piosenki z wrzuty, że masz ten paseczek ? :)
    Czekam na zdj pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zażywałam sudafed ale wtedy nie na katar, stare czasy. :x

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam kominka, kurczę, jak byłoby cudownie w chłodne dni usiąść przy gorącym kominku i patrzeć na płomienie..

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma za co :)

    az mi sie cieplo robi jak patrze na to zdjecie!

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety mieszkam w bloku i nie mam kominka :(

    http://enamourr.blogspot.com/
    Jeśli blog Ci się spodoba zapraszam do obserwacji, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka zima, jesień dopiero :P kocham jesień i kominki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze chciałam mieć kominek : to takie przytulne i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam kominki, przemiło się przy nich siedzi ;-)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym taki kominek :)

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna