niedziela, 16 października 2011

Jesienny spacer

Hejo Wam!
Piękny, niedzielny dzień. Super świeci słońce, szkoda tylko, że troszku zimno na zewnątrz. W sumie w domu też zimno, bo nie dochodzi do mojego pokoju ciepło z kominka. Powoli kończę udrękę z historii i polskiego, ale dowiedziałam się, że jest jeszcze jutro angielski, więc nici z godzin pisania na GG ;c
Poprawiłam sobie humor piosenkami i zdjęciami ze spaceru. 
Jeśli przetrwam ten tydzień, to będę wielka. 
P.S. Polecam gorąco film "Karate Kid". Świetny, dzisiaj oglądałam z tatą.
Udanego tygodnia! ;*

Opieńki

36 komentarzy:

  1. Jakie jabłka! Nie zmroziło ich jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia. I zgadzam się co do pogody! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjątka ;)
    jabłkaa <33

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia super ;d

    a dziękuję :) Ja osobiście wolę bardziej naturalną, więc mnie ona nie przekonuje, ale że dawno nic nie pisałam to postanowiłam dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia ^^
    Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia:3 Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez oglądałam dziś z tatą karate kid :> uwielbiam ten film, kojarzy mi się z dzieciństwem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam na obozie językowym i nie żałuję, i angielski poćwiczyłam, i świetnych ludzi poznałam...warto było ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :) a na dworze zdecydowanie za zimno ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :)

    http://enamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia^^. Śliczne te jabłuszka:) Naszła mnie ochota:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej, bardzo, bardzo mi miło, gdy czytam taki komplement z Twojej strony! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jabłka. <3.`


    fajny blog. ;)
    zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć, bardzo ładnie tutaj :) zapraszam do mnie:

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjecia
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. też muszę się wybrać na taki spacer ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne :3
    zapraszam, u mnie NN!
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, jesień powitała na dobre. Ale mi jest wiecznie zimno więc na dłuższe spacery nie mam szans, zresztą u mnie nie jest tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesienny spacer <3
    Ja też chcę! Po lasku... :-))
    JABŁKA !

    OdpowiedzUsuń
  22. hi..continue visit to see you today .....nice day.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog, będę wpadać częściej :)
    obserwuję, liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog . Dodam się do obserwowanych i będę komentować . Liczę na to samo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chciałam jednego brata a są dwie siostrzyczki, ale cisze się, z tego co mam . Ja też pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. naprawdę ładne te zdjęcia :)
    powodzenia w takim razie ;D

    zapraszam do mnie ;)

    i oczywiście OBSERWUJĘ ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie! :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, to ostatnie cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. I'm hungry now. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna