sobota, 29 października 2011

Park za szkołą


Dobry!
Spałam do 10.30. Miała być zbiórka, ale przełożona na poniedziałek. W domu pachnie szarlotką, trzaska ogień w kominku i lecą piosenki zespołu R.E.M. Czego więcej chcieć ... 
Jakoś ... nie mam Wam o czym dzisiaj napisać, jedynie podzielę się zdjęciami wykonanymi wczoraj z Kingą w parku za szkołą.
Ach i te lekcje angielskiego. Uczyłam się wczoraj mówić w odpowiednich czasach. Jak się wypowiadam kompletnie o nich zapominam. Najchętniej mówiłabym wszystko w teraźniejszym i z bezokolicznikami. I chyba za to mam 1 z odpowiedzi ... Smutne, ale dam radę i pokaże mojej nauczycielce, na co mnie stać.
No to zostawiam Was z jesiennymi zdjęciami. 
Trzymajcie się :) Miłego długiego weekendu ;*
P.S. I znowu ta sama prośba do Was, jak w poprzednich postach, a mianowicie: głosy u Dawida :))

 
 

30 komentarzy:

  1. Piękna, błoga sobota. Najlepszy dzień z całego tygodnia.
    Czasów może i trochę jest, ale da się to 'ogarnąć' i z pewnością już niedługo bez problemów będziesz się nimi posługiwała.

    Jesień w pełni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całej szafy to nie no ale mam sporo ich teraz ;)

    P.S. może kiedyś jakiś sprzedam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spałam do podajże 11:30 dzisiaj ;o
    Bożeee !
    A miałam nadzieję, że przynajmniej do 9 ;p
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam, dasz sobie rade :) Wierze w Ciebie :) Ja mam tak samo z niemieckim i mimo że nic nie umiem to po (męczącej) nauce stać mnie na 3

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, te zdjęcia są aktualne?
    U Ciebie jeszcze tyle liści na drzewach?

    OdpowiedzUsuń
  6. dieki za komentarz umnie, masz slicznego bloga - szaon jak i zdjecia, az miło patrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia^^. ach, ta jesień ma swoje uroki:) Bardzo ładne kolory. Pozdrawiam i życzę mile spędzonego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. angielski.......... u mnie jest z tym największy problem . Widze ze u ciebie liscie jeszcze zółte u mnie juz czerwone jest pieknie !!

    obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne drzewa :)
    pozdrawiam i zapraszam http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the colors of autumn. (:

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo zmieniłaś wygląd bloga :) pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. B.ładne fotki - jesiennie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie wampiry fascynują, choć fakt, motyw wampirów jest dość oklepany. Tu jednak myślę, że sam fakt istnienia wampira nie jest rażący i nie pełni głównej roli ; ) A ten film raczej nazwałabym psychologicznym niż thrillerem ; ) Ale szanuję twoje zdanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia. Co prawda nie przepadam za jesienią, ale trzeba przyznać, że na zdjęciach ta pora roku ładnie "wychodzi".

    OdpowiedzUsuń
  16. Heeej, fajny blog ;)) Zapraszam do siebie ;PMÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. zajebiste zdjęcia ;D
    każdy by tak chciał ;)
    narobiłaś mi smaku na tą szarlotkę xD

    również miłego weekendu życzę ;*

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia! ;-) jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna