piątek, 21 października 2011

Mój stary anioł stróż

"[...] mój stary dobry Anioł Stróż     
zasłonił skrzydłem twarz            
i zapłakał
„nie płacz" powiedziałem -
Aniele Boży Stróżu mój
Ty zawsze przy mnie
stój! Rano we dnie wieczór w nocy
bądź mi zawsze ku pomocy
strzeż mnie od wszelkiego złego"
Tadeusz Różewicz
 Najpierw chciałabym, podziękować za tak wielkie zainteresowanie moim blogiem i mnóstwo miłych komentarzy. Dziękuję, dziękuję.
Tydzień minął nad wyraz szybko. Przeżyłam go, a to już sukces. W następnym tygodniu nagromadzenie sprawdzianów, ale staram się o tym aż tak bardzo nie myśleć. Jutro mam sobotę, weekend, brak zbiórki co jest jednoznaczne z długim spaniem. Razem z K i M planujemy andrzejkową sesję u mnie w domu. Cieszę się, że dziewczyny się polubiły i we 3 świetnie się dogadujemy. 
Zakochałam się w ścieżkach dźwiękowych z Gladiatora. Tata kupił płytę, za co jestem mu niezmiernie wdzięczna.
Miłego weekendu kochani. Dzisiaj bez zdjęcia, bo nie mam nic ciekawego do pokazania.
Pozdrawiam ;*

18 komentarzy:

  1. U mnie z tymi sprawdzianami juuż w tym tyg. zaczęli :) Oczywiście kartkówek też sporo było.

    OdpowiedzUsuń
  2. również życze udanego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam Młodego Aniołka Stróżka :D
    MI strasznie szybko mijają tygodnie, nawet nie wiem kiedy :PP I rownież mam masę sprawdzianów w następnym tygodniu. W tym też miałam ale jakoś nie odbiły się wielkim echem, może po za spr. z biologii ;d
    Powodzenia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za twój jakże bardzo miły komentarz♥ Kochana jesteś ! Co do posta: Nie dziwię się że coraz to więcej zdobywasz komentarzy że tak dużo osób interesuje się twoim blogiem. Blog jest bardzo interesujący, ciekawy. Notki miło się czyta. Z przyjemnością odwiedzam twojego bloga i komentuje posty. Również ty mi się podobasz. Jesteś bardzo miłą, interesującą osobą. Tobie również życzę miłego weekendu. Mile spędzonego z uśmiechem na twarzy:D Pozdrawiam ! Buziaczki:3

    OdpowiedzUsuń
  5. również miłego week-u tobie ;DD

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem, gdy chcę obejrzeć film "Gladiator" do końca, coś staje mi na przeszkodzie. Cóż, może kiedyś się uda.

    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Różewicz pięknie pisał ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. mi tez minął meeega szybko ! :o
    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie. Religia nie jest trudnym tematem. Jeśli ma się wykreowane własne poglądy pod tym względem, to pisanie o nich nie jest żadnym problemem ani trudnością, wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wiersz...
    Jeśli chodzi o sprawdziany to same urwanie głowy z nimi, to dość dziwne, że każdego dnia trzeba się uczyć albo na kartkówkę albo sprawdzian. Mnie osobiście rzadko kiedy zdarza się dzień wolny od nauki :)
    Również uwielbiam piosenki z filmu Gladiator

    OdpowiedzUsuń
  11. Andrzejkowa sesja już teraz?
    Mam nadzieję, że myślimy o tych samych andrzejkach (lanie wosku, zabawy butami i te sprawy)? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z tego soundtracku uwielbiam Enya - Now we are free, jakos tak :>

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Gladiator" jest świetny. Ja płacze na wszystkim, ale skoro nawet mój wielki wujek musiał sięgnąć po chusteczki to ten film musi coś w sobie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna