piątek, 14 października 2011

Pokój


Dobry.
W tym tygodniu działo się dużo, ale jakoś nie mam siły i chęci tego opisywać. Obiecałam ostatnio notkę o moim pokoju, więc piszę. Przepraszam, że zdjęcia prześwietlone i w ogóle, ale światło jest nad wyraz złe do fotografowania ... 
Podróż po pokoju zaczniemy od biurka i poruszać się będziemy z ruchem wskazówek zegara.

 Na zdjęciu wyżej moje stanowisko pracy. Przy nim spędzam cały czas wolny. na oknie jakby ktoś nie wiedział są przyklejone zasuszone liście klonu i dębu. Za oknem balkon, a w dali (biały blask) widok na Magurkę i inne pagórki.

 Łóżko. Chyba nie ma co opisywać. Kilka miśków z dzieciństwa, dwie poduszki i czasami znajdą się tam także nieprzeczytane lektury. 

 Półka z papierkami i wieszakiem na biżuterię. Jest tam także zdjęcie Kubusia i Kropki, oraz gigantyczny misiek mamy, którego dostała kiedyś od mojego taty. W pudłach są podręczniki z gimnazjum i "sprzęt" sportowy w postaci kasków, okularów i rękawiczek na rower. 

 Wisząca półka i tablica korkowa. Na górnej półeczce kosmetyki różnego rodzaju, dwie niższe to zegar cyfrowy i książki. Na tablicy ważne informacje, bilety kinowe, zaproszenia i okulary papierowe 3D.

Szafa, drzwi i pawlacz. Na drzwiach plakat Aleksandra Rybaka, zdjęcia z gazetki klubu Gaja ze zwierzątkami (Borsuczyca, sarna, bóbr i ptaki) i znowu te zasuszone liście. Ach i taki mały haczyk z kluczami po prawej stronie drzwi. Bardzo praktyczny. W pawlaczu pudełka z zabawkami typu kinder niespodzianki i lalki Barbie. I chyba jakieś ozdoby choinkowe.

Komoda z wieżą, książkami (encyklopediami, atlasami historycznymi i bajkami) oraz głośniki, połowa gigantycznego kwiatka, obrazy (od lewej: Taormina, Barcelona + schowany za roślinką kościół) i zdjęcia przyjaciół. I oczywiście miska z kasztanami. 

Ostatni element podróży to kwiatek w całej okazałości, antyrama ze zdjęciami z tegorocznych wakacji w Hiszpanii oraz stojak na płyty. Tylko 20 z tych płyt należy do mnie, reszta - rodzice.

Zdjęcie ogólne. Na "prośbę" Kamili ;) Prześwietlone, ale jest.

To by było na tyle. Mam nadzieję, że się podobało. 
Trzymajcie się CIEPŁO, miłego weekendu ;*

18 komentarzy:

  1. Te półeczki masz świetne!; ) I dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczny pokój! Bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przytulny pokój ;). Świetny pomysł z tymi wieszakami na biżuterię, naprawdę! A w krześle się zakochałam ;).
    Acha, "Droga do Eldorado" - też mi przypadłą do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny masz pokoik :) Miłego weekendu !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam swoją tablicę tylko nie korkową a magnetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny pokój;) ja niestety nie mam w swoim lustra i bardzo nad tym ubolewam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pokój i zadbany :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny jest ten pokój! ♥ taki cieplutki, a jednocześnie idealny do pracy :)
    haha, skoro okolice Magurki to domyślam się że Bielsko? :D
    całuski, And :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz przepiękny pokój! Marzę o takim łóżku i zachwycają mnie półki ;d


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo ładny pokoik ;) i jaki porządek ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ład i porządek :) Bardzo fajny pokój! Być może i u mnie taka notka się pojawi, ale najpierw trzeba posprzątać hehe :D
    / Tak? Super :) To może gdzieś ją tam zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega fajny pokój. :)
    Nie wiem dlaczego, czytając to wszystko, czułam, że przedstawiasz jakąś historię.
    To niesamowite, jak wiele skrywa jeden pokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. clean and very neat, maybe I can longer sit in the room. nice share.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna