niedziela, 2 października 2011

Gotye

Dzień dobry!
Tak się zastanawiam o czym Wam napisać. Może wspomnę troszkę o wczorajszym dniu, a potem przejdę do tematu posta.
Otóż dnia poprzedniego (sobota) byłam na zbiórce wędrowniczek w hufcu. Była nas tylko czwórka, bo reszta walczy o pokoje w akademiku i przeprowadza się na drugi koniec Polski. Zbiórka była typowo historyczna. Poznawałam przeszłość harcerstwa, czyli: kto napisał hymn, kto stworzył krzyż, kto założył, w jakim roku, akcje z "Kamieni na szaniec". Jestem już umówiona na szycie munduru. Za dwa tygodnie mamy grę miejską i nasza drużyna będzie rywalizowała z drużyną mojego brata. Mmm ciekawe.
A teraz ... Gotye. Piosenkarz. Głos - cud miód. Tak melodyjny i przyjemny dla ucha ... nie da się tego opisać słowami. Oczywiście zaraziła mnie nią mama, która nałogowo słucha Programu Trzeciego, a wyżej wspomniany Gotye znalazł się na liście przebojów. Sami posłuchajcie. Genialny jest. Pokłony.
A teraz w rytmach "Somebody i used to know" biorę się za matematykę i angielski.
Do zobaczenia ;*

25 komentarzy:

  1. I przede mną matma i angielski. Oraz polski, niemiecki, historia...
    Zazdroszczę Ci trochę harcerstwa - to podobno fajna sprawa. Ja się niestety trochę z tym spóźniłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ja mam już niestety osiemnaście lat i klasa maturalna znacznie uszczupla mój czas wolny, dlatego z takimi dodatkowymi zajęciami, jak harcerstwo - trochę kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, czy u mnie też to się odbywa w soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też pamiętam,że w gimnazjum lepiej się uczyłam, miałam świadectwa z paskiem zawsze,ale w liceum mi sie odechciało nauki :) Leniwa sie zrobiłam,a w liceum zawsze wiecej do nauki :)
    Mam nadzieje,że pochwalisz sie nam mundurem, jak już go uszyja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie mam lekturę "Kamienie na szaniec" ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja jestem w 3gim ;) hah! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog masz !
    zapraszam do mnie w wolnej chwili : )
    obserujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałam do obserwowanych żeby nie zapomnieć adresu bloga - wpadłam przypadkiem ;) i bardzo mi się spodobało... tylko nie zdążyłam dodać komentarza ;D.
    Gotye. Hmmm.. pierwsze o nim słyszę, ale masz rację, bardzo przyjemny dla ucha (mnie dla oka ;D). Aż posłucham jego innych utworów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę zabrać się za angielski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tą piosenkę !

    miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta piosenka! ;o
    Chociaż kompletnie nie słucham takiej muzyki na codzień, to jestem zachwycona :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej! dziękuję ślicznie!

    Jesteś harcerką? Ja byłam 3 lata. Piękny okres w moim życiu. Poznałam dużo ludzi, z którymi niestety kontakt się już urwał. Niedawno w mojej szkole miał praktyki mój kumpel, który organizuje grę ogólnopolską "Cichociemni". Może słyszałaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. to Ci gwarantuję, że to najprzyjemniejszy okres w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miła piosenka, teledysk bardzo ciekawy : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jeszcze kilka podobnych, które robiłam baaardzo dawno to kiedyś dodam ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Piosenka jest świetna!:)
    pozdrawiam Cie.

    zachęcam do obserwowania :)

    http://disturbed-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą piosenki! <3

    Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachęcam do odwiedzenia i wspierania nowo utworzonego serwisu, którego zadaniem jest promowanie dużych, sportowych oraz eleganckich zegarków, które z roku na rok są coraz bardziej modne.

    Odwiedź nas już dziś! :)
    http://krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam wcześniej tego wokalisty, ale po przesłuchaniu stwierdzam, że ma facet talent :) Świetnie, że jesteś harcerką!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie słucham raczej takiej muzyki, ale jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak narazie narzekam na gimnazjum, nie wyobrażam sobie wyższej szkoły.;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna