niedziela, 23 października 2011

Dwulicowość


Witajcie.
Właśnie biorę się za matmę i biologię. Zapowiadają mi się w tym tygodniu 4 sprawdziany. Na pewno w międzyczasie dojdzie jeszcze coś ciekawego. Miałam iść o 16.00 na mszę z harcerzami, ale nie wyrobiłabym z tym wszystkim. 
Co do tytułu posta ... Wczoraj przeprowadziłam rozmowę z Nebciem i stwierdziłam, na podstawie zachowania mojej przyjaciółki z dawnych lat, że ludzie są strasznie dwulicowi i fałszywi. Tyle lat spędziłyśmy razem, świetnie się dogadywałyśmy, a teraz ... mogę się przekonać na własnej skórze, jaka ta osoba naprawdę jest. Smutne, bardzo smutne.
Więcej szczegółów może nie będę opisywała, bo jeszcze przeczyta to niewłaściwa osoba i zginę marnie.
Przy okazji chciałabym wspomnieć o konkursie u Izabelki (Więcej >>). Zapraszam serdecznie.
Miłej niedzieli i udanego (w miarę możliwości) tygodnia.
Do kiedyś ;*

13 komentarzy:

  1. znam to uczucie co do fałszywych przyjaciół ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nawet na najbliższych można się zawieść. Najlepiej jest liczyć w stu procentach na siebie... Urocze zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, zdarzyło mi się natrafić nie raz na fałszywa osobę. Śliczne jest to zdjęcie^^. Pozdrawiam i życzę mile spędzonej niedzieli♥

    OdpowiedzUsuń
  4. siwetne zdjecie, i... sama sie przekonałam o dwulicowosci niektórych ludzi, ehh!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcie! Uwierz, nie tylko ty masz zabójczy naukowo tydzień przed sobą. Musimy się trzymać i jakoś to przeżyć!
    Z "przyjaciółmi" to już różnie bywa. Mi trudno było pogodzić się z czymś innym - "przyjaciółka" wstępując w nowe towarzystwo zapomniała w ogóle o tych, z którymi zadawała się dawniej, wciągnęło ją "miejskie życie". Nie zamieniłyśmy słowa od trzech lat... to dopiero dziwna sytuacja - przecięcie znajomości w pewnym miejscu jak nitkę nożyczkami. Bez żadnych wytłumaczeń, bez pożegnań. Można i tak...
    Czasem nie lubię ludzi.

    Nelly ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie raz się juz przejechałam na dwulicowych ludziach .

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj no faktycznie to straszne z nią ale hmmm...dzięki temu stajemy się silniejsze tak samo Ty jak i ja ;D

    Pozdrawia Kamila ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. tydzień naprawdę zapowiada się ciekawie ;)
    mnóstwo pytania i oczywiście przeróżnych wydarzeń.
    zobaczymy jak to będzie.

    i dobrze wiem o czym mówisz.
    znam wiele "szmat" - grzecznie mówiąc.
    nie mogę patrzeć na takie osoby.

    również miłego niedzieli życzę :)

    i zapraszam do zabawy na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety również doświadczyłam fałszywej przyjaźni.
    Śliczne zdjęcie :)

    http://enamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. It is beautiful!! (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bywa że ludzie tacy są, w tych czasach to już się wpaja w podświadomość niektórych - no niestety ;p
    Trza iść dalej jak taran, bo nie ma innej rady ;S

    Ten post jest zbudowany i brzmi tak jakby to o mnie chodziło... ja tak to widzę < może to coś ze mną nie tak> :P

    Mam też wrażenie że rozmowy ze mną to chyba dla Ciebie nic pozytywnego xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna