wtorek, 25 października 2011

Głosy


Dzień dobry
Wpadłam dosłownie na sekundę. Dowiedziałam się przy okazji, że głosowanie w konkursie u Dawida już się rozpoczęło i byłabym bardzo wdzięczna gdybyście zagłosowali na mojego bloga ;) To tylko jedno kliknięcie w sondzie po lewej stronie jego bloga. Byłoby mi miło.
A tak przy okazji ... moja kuzynka (3 lata) właśnie odziedziczyła po mnie zabawki i szykuje mi się weekend z małą i tłumaczenie jej logiki składania klocków lego. W sumie mogę jej poświęcić trochę czasu, w końcu widuję ją kilka razy do roku, a w poniedziałek mam wolne.
Dziękuję także, za miłe komentarze co do nowego wyglądu bloga. Postanowiłam, że będzie lawenda, bo uspokaja i nie kojarzy się z zimnymi, jesiennymi dniami.
Miłego tygodnia! ;*

15 komentarzy:

  1. zdecydowanie uspokaja :)

    życzę powodzenia ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. to tło jest rozpraszające, nie mogłam skupić się na notce, ale podoba mi się mimo wszystko :)
    co do poniedziałku - tez mam wolny, i powodzenia w tłumaczeniu logiki klocków lego!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ten nowy wygląd bloga jest fantastyczny! ;*

    Kamila ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. zakladaj je koniecznie, bo wygladaja swietnie na jesien!

    www.soveir.blogspot.com

    buziaki, Sov. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga, podoba mi się ;)
    Już oddaję na ciebie mój głosik ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. weekend z małą-musi być fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę jaki był poprzedni wygląd Twojego bloga, ale ten obecny jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi lovely,
    I just found your blog,it's very cute.I added to your followers!Follow back?:)
    Have a great week
    Xoxo
    Mary
    www.fashionteaat5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym powiedziała, że urocze. ponieważ wypatrzyłam że Akita ( ta rasa ) generalnie umie zrobić taki uśmiech ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Pretty picture, where is this?

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej zabawy życzę^^. A tło. no nawet fajne:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. I like that song. (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna