piątek, 16 grudnia 2016

Blogmas #16

Moja pierwsza wygrana debata oksfordzka. Nigdy nie chciałam jakoś specjalnie w niej uczestniczyć, wolałam być widownią/lożą szyderców. Dzisiaj jakoś pewniej czułam się w temacie i zdecydowałam się na uczestnictwo aktywne. Mieliśmy losować drużyny, ale i tak trafiłam do Konrada i Radka. A przypadło nas stanowisko popierające wysłanie polskich żołnierzy na misję do Iraku. To było zdecydowanie łatwiejsze do wybronienia niż opozycja.
Na wykładzie z klęsk żywiołowych rozwiązywałam krzyżówki, a po wszystkich zajęciach poszliśmy kibicować naszej uczelni w Świętej Wojnie UJ vs AGH. Taka coroczna tradycja, w tym roku była to już 4 edycja tego wydarzenia. Mam fanty - przypinkę, pocztówkę, wlepę i kapelusz kibica z logiem UJ. Atmosfera bardzo fajna, nasz kolega z roku był na bramce w reprezentacji uczelni, ale i tak wygrali Górnicy. Szkoda, ale zabawa i tak fajna :)
Przede mną nudny wieczór przy vlogach, serialach i może pracy licencjackiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna