wtorek, 6 grudnia 2016

Blogmas #6

Mikołajki, Mikołajki!
Jakoś nie przywiązuję wagi do tego dnia, tym bardziej, że dzisiaj mój brat ma urodziny. Wkroczył w grono osób z dwójką z przodu. Czasami nie dociera do mnie, że mamy już tyle lat.
Mimo, że święta nie obchodzę i tak się z Konradem umawialiśmy, to i tak dał mi prezent. Taki drobny, bo książkę PewDiePie "Ta książka Cię kocha".
Zaczął znowu padać śnieg, co mnie bardzo nie cieszy. Nie dość, że jest zimno i mokro, to jeszcze wszędzie będą korki jeszcze większe niż zwykle.
Blogi nadrobione, ale oczywiście na jutrzejszy referat nie mam jeszcze nic. Typowe.
Oglądałam wczoraj "Snowdena". Miałam wrażenie, że siedzę na jednym z wykładów z Technologii Bezpieczeństwa. Film opowiadał o tym wszystkim, o czym my się uczymy na studiach. Dość poważny film. Pomyśleć, że kiedyś nagrywano takie filmy, które były tylko fikcją, fantazją reżyserską. A w dzisiejszych czasach produkcje typu "Snowden" lub "Piąta władza" o Wikileaks, to prawda i wszystko dzieje się na naszych oczach. Można popaść w paranoję inwigilacji na każdym kroku i śledzenia przez wszechobecne kamery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna