wtorek, 27 grudnia 2016

Grudniowe Unikaty

1. Film

A właściwie serial. Mowa tu o "The Crown", który uwielbiam i serce mi pęka, że będę musiała tak długo czekać na kolejny sezon, bo aż do października/listopada 2017.
Serial opowiada o historii Elżbiety II zaraz po wstąpieniu  na tron po śmierci ojca. Jest cudowny pod względem spokoju, zrównoważenia, pięknych rzeczy. Polecam z całego serca, moi rodzice też go pokochali.




2. Piosenka


3. Ubranie

Zawsze chciałam taką spódnicę, wydaje mi się bardzo elegancka i idealna na różne okazje. Zakładając do niej kwiecistą bluzkę - urodziny rodziny, zakładając białą koszulę - egzaminy.


4. Strona www

Adwent, więc też kalendarze adwentowe, które znalazłam na stronie Stabilo i Orsay. Codziennie były losowania nagród i inne kupony oraz promocje.

5. Zdjęcie


6. Kosmetyk

Jako wielka fanka kosmetyków z Ziaji, oczywiście zamieszczę je tutaj.




Mamy tutaj żel do higieny intymnej, krem do twarzy, żel pod prysznic i żel oczyszczający do twarzy z peelingiem. Wszystkie produkty kocham, bo są tak przyjemne dla skóry, tak ładnie pachną, mają cudowną konsystencję. 

7. Biżuteria

Dostałam na święta od Konrada. Zna mnie doskonale i wie, że gustuję w kompletach, najczęściej delikatnych wkrętkach, mam sporo motywów z sercami. I zmieniam codziennie tylko zawieszkę na łańcuszku :)


8. Jedzenie


Zrobiłam swoje pierwsze Tiramisu, tym razem nie tort, ale deser. 

9. Sytuacja

Mikołajki WSMiP, święta Bożego Narodzenia :)

10. Technologia

Matko, zainstalowałam Pokemon Go... a miałam twardo nigdy tego nie zrobić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna