piątek, 3 grudnia 2021

W tym roku nie będzie blogmasa

Niestety, na bloga brakuje mi doby. W sumie nie tylko na bloga, bo na wszystko, mam wrażenie. Ostatni czas przynosi wiele zmian i to tak dosłownie - w mojej firmie wprowadzili dzisiaj pracę zmianową i od poniedziałku zaczynamy. Plus jest taki, że jeżdżąc na 6:00-13:30 i 14:30-22:00 ominę korki w obie strony i będę miała więcej z dnia - raz przyjadę wcześnie, a raz się wyśpię i nie będę wstawać w środku nocy. Niestety odpada mi mój kolega z dojazdów, więc czeka mnie sporo tygodni jeżdżenia samej autem, ale mam nadzieję, że nadrobię za ten czas podcasty i audiobooka.

Chętnie pisałabym blogmasa, ale wiem, że w tym roku nie podołam. Strach pomyśleć jak będę ogarniała rzeczywistość, kiedy ruszy budowa, będę pełnoetatową żoną i matką ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna