piątek, 13 maja 2016

21 urodziny

Wybiło wczoraj, tj. 12.05, o 22:10. Stuknęło 21 lat.
Tak sobie analizuję, co się zmieniło, jak ja się zmieniłam, jak mi minął ten rok.
Przede wszystkim wydarzyło się sporo rzeczy, które wywróciły mój świat do góry nogami.
To już ten czas, kiedy robisz sobie listę rzeczy, które chcesz zrealizować przez którym rokiem życia. Ja mam swoją, którą stworzyłam ostatnio, ale dałam sobie czas do 30-stki. Jeśli mam problem z niektórymi postanowieniami na jeden rok kalendarzowy, to marzenia muszę wydłużyć :D

Mam nadzieję, że wszystkie życzenia, które zostały mi złożone się spełnią, szczęście nadal będzie sprzyjać, a sama sobie życzę przede wszystkim powodzenia na studiach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna