sobota, 12 listopada 2016

Trump, 1 z 10 i chipy RFID

Świat huczy o Trumpie, który wygrał z Hillary Clinton wybory prezydenckie. Jest to na tyle fascynujące, że nie da się wejśc na 9gaga czy facebooka nie widząc co drugiego postu/zdjęcia związanego z wyborami w Stanach Zjednoczonych. Jestem świadoma tego, że nie powinno się podchodzić do sprawy obojętne, bo Stany Zjednoczone są potęgą mającą swój udział w każdej dziedzinie działalności. W końcu wojska amerykańskie stacjonują też w Europie.
Ale wiecie jaki ja widzę pozytywny aspekt tego wszystkiego? Że dolar idzie w dół i funt w końcu pnie się do góry. Będę mogła wymienić trochę waluty :)
Jak niektórzy wiedzą, Trump nie jest postacią nową. Oglądając ostatnio 4 sezon "Przyjaciół" natknęłam się na wzmiankę o nim. Tak idealnie trafiłam akurat w ten okres wyborczy.


Z nowości, mój kolega z roku wziął udział w castingu do 1 z 10, dostał się do programu, wygrał 11 odcinek 96 edycji programu i będzie walczył z innymi finalistami 96 serii. Punktowo jest na drugim miejscu, pytania miał niektóre dość trudne. Jestem pod wielkim wrażeniem, na roku jesteśmy z niego dumni i wszyscy mu gratulujemy i trzymamy mocno kciuki za finał.




A co tu robią chipy RFID? Właśnie piszę prezentację na ich temat, którą współdzielę z Konradem. A to wszystko na przedmiot Technologie Bezpieczeństwa. Podchodziłam do tego bardziej z przymusu, ale wczytując się bardziej, jest to temat dosyć interesujący. Można popaść a paranoję, że kontrola jest wszechobecna i Wielki Brat to nie tylko wymysł literatury. Trochę teorii spiskowych, faktów, zastosowania, budowy i będziemy siać panikę na zajęciach :)

Wróciłam na weekend do domu. Czekały na mnie kocie łapki wyłożone wygodnie na ciepłym kaloryferze. Siedząc z rodzicami zajadam sie ciastem, które upiekłam, a żeby nie było zbyt niezdrowo - wafle ryżowe też znalazły miejsce na talerzu.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna