sobota, 5 listopada 2016

Damsko-męsko

Nie wiem czy kiedyś już nie poruszałam tego tematu, a jeśli tak, to pewnie dość dawno temu.
Powiem Wam, że to mit, iż przyjaźń damsko-męska nie istnieje. Na studiach mam paczkę przyjaciół, w której jestem jedyną kobietą. Jest w tej paczce mój chłopak, ale z żadnym innym chłopakiem nic mnie nie łączy oprócz silnej przyjaźni. Kiedyś nawet stwierdziliśmy z jednym z nich, że mamy relacje jak rodzeństwo.
Zwierzamy się sobie z wielu rzeczy. Wiadomo, że pewnych granic się nie przekracza. Najlepsze jest to, że rozmawiając ze sobą dowiaduję się wielu rzeczy, zwłaszcza z męskiego punktu widzenia. Która kobieta nie chciałaby wiedzieć co tak naprawdę faceci myślą o związkach?
I czasami utwierdzam się w przekonaniu, że lepiej kumplować się z chłopakami niż z dziewczynami. Te relacje są kompletnie inne. I jakieś takie ... bogatsze?
Nie jest to nasza cała ekipa, ale część. W sumie najlepsza część. Prawda, że jesteśmy piękni?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna