środa, 24 maja 2017

Happy day challenge #85

Jest paskudnie, bo pada. Ale w miarę ciepło. Już się cieszę, że w piątek rano wracam do domu do rodziców ^^
Nie ma nawet czego robić zdjęć, dlatego dzisiaj kolejna, już czwarta seria 10 pytań na lepsze poznanie się.

Jaka była najgorsza restauracja w której byłeś? 
Mało mam takich restauracji, bo rzadko jem na mieście. Naprawdę nie mogę sobie przypomnieć.
 
Jaki jest twój ulubiony sposób tracenia czasu? 
Granie na komputerze i oglądanie filmów na YouTube. I wiem, że to straszne, bo można dostać raka (:D), ale to mnie bardzo relaksuje, odciąga od rzeczywistości i spraw codziennych.
 
Czy masz jakieś zwierzę? Skąd się u ciebie wzięło?
Mam psa i kota. Pies - owczarek niemiecki długowłosy - jest z nami od 5 lat, pochodzi z hodowli i wyrósł na cudownego, groźnego Charona. Kota znalazłam z bratem 8 lat temu w potoku przy naszym ogrodzie. Nawoływaliśmy ją (kotka Kropka) i przyszła do nas. Początkowo mama się nie zgadzała, ale była tak urocza, bezbronna i drobna, że została. Miała miesiąc jak do nas trafiła.
 
Jaka jest najlepsza i najgorsza rzecz związana z twoją pracą? 
Aktualnie pracuję jako kelnerka w kawiarni/barze. Dobrze czuję się jako kelnerka, zwłaszcza jak trafiają się mili klienci. Nie podoba mi się to, że mam nieregularny grafik, zależny od pogody, i wracam o dziwnych, późnych godzinach do domu. Samej zawsze nieswojo.

Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie życia? 
Laptop. Mam na nim tyle rzeczy i korzystam z niego codziennie, że nie wyobrażam sobie bez niego dnia. Z telefonu nawet tak często nie korzystam.
 
Czy miałeś kiedyś okazję przemawiać przed dużą publicznością? Jakie to uczucie? 
Nienawidzę przemawiać, w ogóle występować przez publicznością. Nawet jeśli jest to grupa ćwiczeniowa. Mam tremę za każdym razem. Jestem typem człowieka, który woli słuchać, nie lubi się tak wybijać. 

Na jakie strony w internecie najczęściej wchodzisz? 
Facebook i YouTube. Zdecydowanie.
 
Jak często przeklinasz? 
Bardzo rzadko. Jeśli już, to znaczy że jestem: a) pijana b) wkurzona c) bardzo zmęczona.
 
Jaki jest najdziwniejszy przesąd czy wierzenie z jakim się spotkałeś? 
Specjalny sposób otwierania wódki. Jakieś klepanie jej, uderzanie łokciem. Nie czaję tego, nie praktykuję, a chłopaki dziwnie mnie przez to postrzegają. Dlatego nie otwieram nigdy sama :D
 
Wolisz kino czy oglądanie filmów we własnym domu?
Wolę oglądanie we własnym domu. Mogę się ułożyć jak chcę, z kim chce, jeść co mi się żywnie podoba i przerwać w każdym momencie na siku :D A w kinie jeszcze muszę być cicho i nie mogę komentować głośno ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna