piątek, 3 stycznia 2020

Grudniowe unikaty

Film

Last Christmas - zaskakująca komedia świąteczna. Chciałam napisać romantyczna, ale chyba nie za bardzo wpisuje się w schemat typowej komedii romantycznej. Po obejrzeniu filmu czuje się takie ciepło na sercu, ale jednocześnie gdzieś chwyta za serce.



Piosenka


Ubranie

Dawno nie było nic sportowego na blogu, zwłaszcza w unikatach. Kobieta zmienną jest i sama się zadziwiam - w unikatach są buty narciarskie! Są przecudne, już przetestowane 4 godziny na stoku. Zapomniałam, jak to jest mieć buty narciarskie na nogach, zawsze wydawało mi się, że każde są niewygodne, ciasne, a ściągając je na koniec jazdy czuje się niesamowitą ulgę. A te buty? Są ultrawygodne, nie czułam ich na stopach, po zakończonej jeździe - nie czułam, że ściągam ciężkie, ciasne buty. Po prostu jestem w nich zakochana! Dodatkowo są same w sobie piękne ;)


Kosmetyk

Mikołaj był hojny w tym roku - moja kierowniczka zna mnie na tyle dobrze, że wie, iż uwielbiam kosmetyki z Ziaji. Dostałam peeling z serii Gdan Skin z kruszonymi muszelkami. Kosmetyk zostawia tłusty film na skórze i wyraźnie ją wygładza. Plus przepięknie pachnie. Dopełniłam pielęgnację balsamem rozświetlającym z tej samej serii i miałam piękną skórę na noc.



Zdjęcie

Grzane piwo w schronisku w Dolinie Kościeliska w Tartach. Czego chcieć więcej?


Jedzenie

Grudzień to urodziny i święta Bożego Narodzenia. Chyba stanie się to naszą tradycją, że będę robiła gwiazdę makową ;) W tym roku znowu mi wyszła i była przepyszna!


Strona www

Świat oszalał z vlogmasami i innymi formami odliczania w mediach społecznościowych do świąt. No mnie też porwał ten szał, który już robię 4 raz na blogu. Nie nadrobiłam nadal wiele vlogmasów moich youtuberów, ale mam nadzieję, że jak wrócę do pracy, to będę słuchała w drodze do pracy.

Sytuacja

Grudzień rozpoczął się bardzo przyjemnie wyjazdem do Zakopanego z J. na termy i do Doliny Kościeliska. Tak zimowo, na świeżym powietrzu. Chcę więcej takich wypadów, weekendów, odpoczynku w dobrym towarzystwie i aktywnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna