czwartek, 17 lutego 2022

Styczniowe unikaty

Film

Kołysanka - polski film, czarna komedia, która powstała już wiele lat temu, a ja dopiero teraz go oglądałam. Zawsze się bałam, że to coś w rodzaju horroru, a bawiłam się świetnie, bo to właśnie czarna komedia. Domyślam się, że wielu osobom może nie pasować humor, ale chyba jest poniekąd kultowy.

Piosenka

Happy Trails Legends - Legends of Tomorrow 

Zdjęcie


Ubranie

Z okazji nowego roku i możliwości ostatnich zakupów (bo potem trzeba odkładać na budowę domu), poszłam do Etam i dorwałam biustonosz. Nie mam jego zdjęcia, nie będę specjalnie robić, na stronie już też nie ma tego egzemplarza, ale kupiłam piękny czarny, miękki z koronkowym wykończeniem biustonosz, który uwielbiam teraz nosić. Etam to chyba w ogóle mój ulubiony sklep z bielizną.

Kosmetyk

Od ponad roku myję włosy tylko szamponem Garnier z seri Botanic Therapy. Jakiś czas temu wprowadzono nowość - wariant imbirowo-miodowy, który skradł moje serce. Obok szamponu - balsam do ciała z Golden Rose, który sobie testuję w ramach ciekawości. Cudnie pachnie.


Jedzenie

Mój absolutny hit przekąskowy, czyli musy owocowe. Ciągle ciężko mi uwierzyć, że mają tak dobry skład - 100% przecieru, żadnych konserwantów, po prostu pasteryzowany. Pierwszy raz kupiłam je w promocji na stacji benzynowej, zaskoczyła mnie cena - 2,5 za sztukę, a są naprawdę duże. Mam teraz zapas w biurku w pracy i podczas kryzysu są idealną przekąską. I to zdrową!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna